دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

پورهاجریان به سینماپرس خبر داد؛

۴۰ درصد فیلمبرداری «پاییزی که گذشت» به اتمام رسید +تصاویر

فیلم سینمایی پاییزی که گذشت

سینماپرس: اصغر پورهاجریان طراح جلوه های ویژه سینمای ایران که به تازگی تهیه کنندگی تله فیلمی با عنوان «پاییزی که گذشت» را بر عهده دارد در رابطه با روند تولید این اثر گفت: تاکنون ۴۰ درصد از فیلمبرداری این اثر به اتمام رسیده و تا ۲۰ مهرماه قطعاً فیلمبرداری تمام شده و ما وارد مرحله پس تولید خواهیم شد.

پورهاجریان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: داستان این تله فیلم درباره خانواده ای است که بعد از تمام شدن جنگ تحمیلی به محل اقامت خود در یکی از شهرهای غربی باز می گردند و قصد دارند زندگی شان را از نو بسازند.  داستان تله فیلم «پاییزی که گذشت» به قلم سهیلا جبری اقتباسی از رمان «بنجامین» نوشته ادوارد ورتیس است و به سرگذشت آدم هایی می پردازد که در زندگی شان با مشکلاتی رو به رو شده اند ولی به مرور زمان حل شده اما کما کان تاثیر آنها در زندگی شان مشهود است.

فیلم سینمایی پاییزی که گذشت

وی با تأکید بر اینکه داستان «بنجامین» به صورت کاملاً ایرانیزه و بومی درآمده است اظهار داشت: من مطمئن هستم که مخاطبان استقبال خوبی را از این اثر به عمل خواهند آورد چرا که حال و هوا و فضای «پاییزی که گذشت» کاملاً بومی است و می تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند.

این تهیه کننده ادامه داد: ما این روزها در شهر ایلام مشغول فیلمبرداری این اثر هستیم که در بستری از دفاع مقدس داستان خود را برای مخاطبانش روایت می کند.

 

فیلم سینمایی پاییزی که گذشت

وی در بخش دیگری از این گفتگو در رابطه با تولید فیلم «کوپال» اظهار داشت: متأسفانه تولید «کوپال» نیز همانند «ژاوی» منتفی شد؛ این در حالی است که داستان و حال و هوای این فیلم بسیار ارزشمند بود و در صورت ساخت می توانست اثرات ارزشمندی را برای سینمای ایران به همراه داشته باشد.

گفتنی است؛ نادر فلاح، علی رضا استادی،  یوسف خدا پرست، فرحناز خسرو آبادی سهیلا  کاشف آذر، علیرضا  عامری، دانیال  عباس زاده  و با هنرمندی هنرمندان نوجوان مانی رحمانی، محمد مهدی  لطفی، عسل  تکبیری بازیگران «پاییزی که گذشت» هستند.

فیلم سینمایی پاییزی که گذشت

عوامل پشت دوربین عبارتند از نویسنده: سهیلا جبری، کارگردان: سیامک کاشف آذر، جانشین تهیه کننده: محسن پورهاجریان،  مدیرتصویر برداری: پیمان عباس زاده، طراح صحنه و لباس: شهرام قدیری، طراح چهره پردازی: علی عارفی، تدوین: عماد خدابخش مدیر صدابرداری: حمید رضا اسلامی، منشی صحنه: فرحناز خسرو آبادی، عکاس: مسعود پورهاجریان، دستیار کارگردان: سجاد قراگزلو،  برنامه ریز: مهرنوش حسینی، مدیر تولید: محمد حسین  هاشم نیا، مدیر تدارکات: کرم پیروزه، دستیار اول تصویربرداری: علی مردمی، دستیاران تصویربرداری: فرشاد عیدی، کریم محمدی، احسان  عباس زاد، دستیارتدوین: علیرضا دشت آرا، دستیار طراح صحنه و لباس: کیان عدالت خواه، دستیاران صحنه: مجتبی ودودی، سعیده  عبدالهی، دستیار لباس : نیاز حمیدی، مجریان گریم:حمید مرادی، مهسا خوش سلوک، دستیار صدابردار: ایمان کیوان دار، دستیاران  تدارکات: جعفر طرفه ئیان، بهروز ذبیحی، رضا قربانی، سوران سینه موبیل: رجبعلی فرخی.

فیلم سینمایی پاییزی که گذشت

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.