دوشنبه ۳۰ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

سینماپرس/ پای صحبت های «شراره دولت آبادی»

«آقا و خانم سنگی» ضرورت وجود صمیمیت میان خانواده‌ها را گوشزد می‌کند

سریال آقا و خانم سنگی

سینماپرس: شراره دولت آبادی بازیگر سریال «آقا و خانوم سنگی» که این شبها از شبکه سوم سیما پخش می شود معتقد است:خانواده ها در حال حاضر درگیر مشکلات خود هستند و فضای محبت بین آنها از بین رفته است و این سریال ضرورت وجود صمیمیت بین آنها را گوشزد می کند.

این بازیگر در گفت و گو  با خبرنگار سینماپرس در مورد ورودش به دنیای بازیگری و همکاری با همسر مرحومش آندره آرزومانیان از فعالان حوزه موسیقی توضیح داد: پیش از آشنایی با آندره در موسیقی فعالیت می کردم و به واسطه همین فعالیت با ایشان آشنا شدم. در طول این مسیر با خانواده عزت الله انتظامی و مرحوم بابک بیات روابط خانوادگی خوبی داشتیم تا اینکه با معرفی آقای انتظامی به حوزه بازیگری وارد شدم.

وی که از سال ۷۵ به طور جدی کار بازیگری را آغاز کرده است در خصوص کم کاریش توضیح داد: از همان موقع به دنبال شهرت در سینما و تلویزیون نبودم؛ دلیل عمده کم کاری من در سینما و تلویزیون تنها به فضای غیرحرفه ای حاکم بر کار بر می گردد.

دولت آبادی در ادامه صحبت خود با بیان اینکه در سینما برای ایفای نقش با باندبازان حرفه ای طرف هستیم گفت: بازیگری نیستم که زیر قیمت برای هر نقشی حاضر شوم. به گوشم رسیده که همکاران نصف قیمت کار مرا بررای ایفای نقش می پذیرنند اما من در طول کاری ام اینگونه نبودم. من هیچگاه اهل زد و بند در سینما نبوده ام و برای ایفای نقش در مجموعه های تلویزیونی معمولا سخت گیری می کنم؛ بهتر است بگویم بیشتر انتخاب کننده هستم تا انتخاب شونده،

بازیگر نقش «مهری خانوم» در سریال آقا و خانوم سنگی در خصوص متفاوت بودن نقشی که در این سریال بازی کرده است گفت: از نقش هایی که تا به حال در فیلم ها و سریالها به عهده داشتم خسته شده بودم و احساس می کردم مردم مرا در نقش های گذشته که بر عهده داشتم نمی پذیرند؛ من به شدت معتقدم حسی که خودم نسبت به بازی های خودم داشته باشم قطعا به مخاطب هم منتقل می شود.

وی در بخش دیگری از صحبت خود با قدردانی از شاهد احمدلو کارگردان این سریال بیان کرد: بازی در فضای کمدی برای بازیگر کمی خطرناک است؛ مدام  استرس این را داشتم که نقش به سمت لودگی برود و بارها با ایشان صحبت می کردم که مرا در بازی کمک کند و خوشبختانه هیچگاه از این کمک در قبال من دریغ نکرد.

شراره دولت آبادی در مورد پذیرفتن این نقش و نزدیک بودن به روحیاتش توضیح داد: پنج سال پیش قبل از فوت همسرم بسیار آدم شوخ طبعی بودم اما  بعد از فوت آندره آرزومانیان کمی دچار افسردگی شدم و از کار کناره گیری کردم، وقتی شاهد  احمدلو به من پیشنهاد بازی در این نقش را داد نمی دانستم بپذیرم یا نه؟ اما همراهی های این کارگردان در طول کار بسیار باعث خوشحالی و نزدیک شدن من به نقش شد.

وی همچین در مورد فضای شاد حاکم بر خانواده و ارتباط بین اعضای آن گفت: محبت بین مادر با پسر و دختران برای من بسیار اهمیت داشت و ما به عمد می خواستیم که مخاطب در این فضای سرد عصر ماشینی که بر خانواده ها حاکم است با این سریال همراه شود.

این بازیگر در ادامه در مورد انتقاداتی که به داستان سریال می شود گفت: باید پذیرفت که کار با نواقصی همراه است اما در بیان داستان با یکسری خط قرمزها همراه بودیم که دست کارگردان را در طول کار می بست. مسلم است که تلویزیون در روایت داستان و نشان دادن تصاویر با یکسری محدودیت ها مواجه است ولی با این حال من معتقدم احمدلو از کارگردانان جسور سینما و تلویزیون است

دولت آبادی با بیان اینکه میزان استقبال از سریال تا به اینجا چگونه بوده است گفت: در ادامه این سریال اتفاق های جالبی رخ خواهد داد که من مطمئنم مخاطبان بیشتری به این مجموعه تلویزیونی جذب خواهند شد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.