چهارشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷

در گفتگوی پرویز فارسیجانی با ما عنوان شد

تولید «گاردیل»؛ در انتظار سرمایه گذار/ پاسخ منفی سازمان میراث فرهنگی

پرویز فارسیجانی

سینماپرس: پرویز فارسیجانی تهیه کننده سینما این روزها در تلاش برای جذب سرمایه گذار برای تولید فیلم ویدئویی«گاردریل» به کارگردانی حسن حج گذار است

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: ما برای شروع تولید «گاردریل» به دنبال اسپانسر برای آغاز تولید این فیلم ویدویی هستیم. 

وی افزود: از آنجا که این اثر در رابطه با قاچاق میراث فرهنگی است ما ابتدا با این سازمان مذاکره کردیم که البته با جواب منفی آنها روبرو شدیم و این سازمان فقط در حوزه تجهیزات و امکانات ما را در این پروژه یاری خواهد کرد.

فارسیجانی ادامه داد: با نیروی انتظامی و همچنین پلیس امنیت نیز مذاکراتی انجام شده است و ما منتظر پاسخ این نهادها برای تولید «گاردریل» که فضای پلیسی را قرار است تجربه کند نیز هستیم.

وی به آماده بودن مراحل پیش تولید «گاردریل» اشاره کرد و اظهار داشت: اصلاحات فیلمنامه با دقت خاصی انجام شده و حتی تا مرحله ای از پیش تولید فیلم نیز پیش رفته ایم؛ انشالله به محض تأمین حمایت های مالی فیلم را کلید خواهیم زد.

در مورد داستان این فیلم آمده است: قطعات مختلف یک اثر باستانی در چند نقطه کشور مدفون شده و چند قاچاقچی قصد دارند این اثر باستانی را از کشور خارج و آن را به بهای گزافی در بازارهای بین المللی به فروش برسانند اما با همکاری پلیس این توطئه خنثی می شود و پلیس امنیت اجازه خروج این اثر باستانی را به آن ها نمی دهد. البته در این میان داستانک های حاشیه ای زیادی نیز وجود دارند که به فیلم جذابیت بیشتری می بخشند.

فارسیجانی همچنین از آماده نمایش داشتن فیلم ویدیویی «سکه» به کارگردانی حسن حج گذار خبر داد و تصریح کرد: فیلم ویدیویی «سکه» به کارگردانی حسن حج گذار را آماده پخش در شبکه نمایش خانگی دارم که در مورد سبک زندگی ایرانی-اسلامی و ازدواج آسان است که فصل پاییز پخش آن را در سراسر کشور انجام خواهیم داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.