شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳

شنیده های سینماپرس

بهنام بهزادی «وارونگی» را کلید زد/ ادامه فیلمبرداری تا یکماه آینده

بهنام بهزادی

سینماپرس: فیلمبرداری جدیدترین ساخته بهنام بهزادی این روزها در تهران انجام می شود.

 به گزارش خبرنگار سینماپرس، طبق شنیده ها فیلمبرداری این فیلم تا یک ماه آینده به طول خواهد انجامید و در حال حاضر عوامل فیلم روزکار بوده و تا چند روز آینده فعالیت خود را در طوب شب ادامه خواهند داد.

 علی مصفا، سحر دولتشاهی، ستاره پسیانی و ... از بازیگران این فیلم بوده و بهرام بدخشانی مدیر فیلمبردار این فیلم و افشین رضایی  به عنوان برنامه ریز و دستیار کارگردان با بهزادی همکاری می کنند.

احتمال اینکه اولین نمایش  «وارونگی» بهنام بهزادی، در جشنواره فیلم  فجر امسال باشد بالاست. داستان این فیلم که توسط خود بهزادی به نگارش در آمده در مورد یک خانواده است که اتفاقی زندگی آنها را دستخوش تغییرات  می کند.

پروانه ساخت این فیلم سال گذشته توسط اداره نظارت و ارزشیابی به تهیه کنندگی بهنام بهزادی  صادر شد. این فیلم سومین ساخته بهزادی بعد از «تنها دوبارزندگی می کنیم» و «قاعده تصادف» است.

بهزادی پیشتر در گفت  و گو با خبرنگار سینماپرس با بیان اینکه نگارش فیلم نامه وارونگی دوسال زمان برده گفت: «وارونگی» یکی از دغدغه های شخصی من براساس نیاز کنونی جامعه است و شخصیت اصلی فیلم را با توجه به ویژگی‌های یکی از بازیگران سینما نوشته‌ام.

برچسب‌ها

نظرات

  • د.پیوند ۱۳۹۴/۰۶/۲۳ - ۲۲:۲۶
    1 0
    سلام........امیدوارم فیلم وارونگی چون فیلمهای دیگر بهنام,عالی و زیبا و تحسین بر انگیز باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.