چهارشنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

گپ کوتاه سینماپرس با یک بازیگر باسابقه

«مهتاج نجومی» چرا این روزها کم‌کار است؟

مهتاج نجومی

سینماپرس: مهتاج نجومی از جمله بازیگران باسابقه و حرفه ای در عرصه سینما ،تئاتر و تلویزیون است که در گپی کوتاه با سینماپرس از کم کاری این روزهایش با ما سخن گفت.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، نجومی که سابقه طولانی در عرصه نقش آفرینی در حوزه های مختلف دارد را در سالهای اخیر به عنوان بازیگر پرکار در تلویزیون می شناسیم که اغلب نقش مادری مهربان  که با تدبیر خاصش امور را به سرانجام مطلوب می رساند بر عهده دارد. این بازیگر معمولا تمایل به گفت و گو ندارد اما در خصوص کم کاری این روزهایش در تلویزیون به ما گفت: کم کاری من در تلویزیون به این بر می گردد که روند تولید فیلم یا سریال در تلویزیون کاهش پیدا کرده والا از کار کناره نمی گیرم و دلم می خواهد همواره کار کنم.

وی در ادامه در خصوص پیشنهادهایی که در تلویزیون یا سینما دارد افزود: طبیعی است همچون همه بازیگران در دو سه سال اخیر پیشنهادهایی برای ایفای نقش  داشته ام اما پیشنهادها به گونه ای نبودهکه بتوانم روی آن تمرکز کنم یا وقتم را برای بازی بگذارم.

نجومی همچنین در مورد کار در تئاتر گفت: کار کردن در تئاتر را باید به صورت حرفه ای  نگاه کرد؛ وقتی در این حیطه کار می کنی باعث می شود روح و جانت تازه شود هر چند که پیشنهادی در خور دراین حرفه نداشته ام.

وی افزود: اخرین نقشی که در سینما  برعهده داشتم  آنقدر دور بوده که به خاطر نمی آورم اما در تلویزیون اخرین بازیم به سریال عصر پاییزی به کارگردانی اصغر نعیمی بوده که سال ۹۲ از تلویزیون پخش شد بر می گردد.

  مهتاج نجومی در سینما  فیلم های نغمه، گناهکاران، تیک و... را بازی داشته و نقشش در سریال همسران، به رنگ صدف، سیاه سفید خاکستری و...از کارهای تلویزیونی او به حساب می آید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.