شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۱

در گفت و گو با خبرنگار ما مطرح شد؛

انتقاد ارجمند از پخش زود هنگام « تعبیر وارونه یک رویا» / تلویزیون با عجله سریالش را روی آنتن می‌فرستد

داریوش ارجمند

سینماپرس: «داریوش ارجمند» بازیگر سریال «تعبیر وارونه یک رویا» که قرار است امشب شنبه ۳ مرداد از تلویزیون پخش شود گفت: تلویزیون در پخش مجموعه هایش عجله می کند.

بازیگر نقش «مالک اشتر» در  سریال امام علی (ع) در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  بیان کرد: متاسفانه یکی از اشتباهات رایج تلویزیون این است که همیشه قبل از اتمام یک مجموعه می خواهد آن را روی آنتن بفرستد.

وی ادامه داد: سریال «تعبیر وارونه یک رویا» سریال الف، ویژه و  ارزشی است ، چرا مسئولان تلویزیون می خواهند سریالی که تصویر برداریش  هنوز تمام نشده را روی آنتن بفرستند؟ این کار کمدی موقعیت نیست که بخواهند ذائقه مخاطب را بسنجند و در قسمت های آتی با توجه به نظر مخاطب کار را جلو ببرند.

ارجمند خطاب به مدیران تلویزیون گفت: اگر برنامه مناسبی ندارید صراحتا بگویید برنامه نداریم یا اینکه  همچون قبل سریال های تکراری پخش کنید اما نباید با چنین برنامه پخشی به ساخت یک فیلم لطمه وارد کنید.

وی همچنین گفت: از ابتدا قرار بر این بود سریال به خاطر نوع سوژه ای که دارد برای اولین بار به  صورت سیاه سفید از تلویزیون پخش شود و ما بازیگران نیز از این روش بسیار استقبال کردیم اما متاسفانه بعد دیدیم قرار بر رنگی پخش شدن سریال است.

این بازیگر در بخش دیگری از صحبت خود درمورد همکاریش با فریدون جیرانی گفت: با آقای جیرانی پنجاه سال است که دوست هستیم خیلی پیشتر  ما با هم در مشهد تئاتر کار کرده بودیم اما به صورت حرفه ای برای اولین بار است که در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» با ایشان کار می کنم.

بازیگر نقش «فردوس» در سریال ستایش در مورد پیش بینی اش  از جذب مخاطب این سریال گفت: نمی توان ذائقه مردم  ایران را پیش بینی کرد. هیچ کس فکر هم نمی کرد  سریال ستایش با این میزان مخاطب بالا همراه شود اما اگر ده بار دیگر هم این سریال پخش شود مردم این سریال را می بینند.

مجموعه تلویزویونی «تعبیر وارونه یک رویا» به کارگردانی فریدون جیرانی و تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شنبه سوم مرداد  به جای سریال پایتخت ۴ از شبکه اول پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.