یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶

گفتگوی سینماپرس با کارگردان«سربداران»

نجفی: با «پرسه در شهر لاجوردی» مسیر فیلمسازی ام تغییر نکرده است

محمد علی نجفی*

سینماپرس: محمد علی نجفی کارگردان سینما و تلویزیون معتقد است با فیلم «پرسه در شهر لاجوردی» مسیر فیلمسازیش را تغییر نداده است.

کارگردان این فیلم در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در خصوص ساختار فیلمش  که چقدر در مسیر ساخته های دیگرش قرار می گیرد گفت: اگرچه فیلم متفاوتی ساخته ام اما  این فیلم به دیگر ساخته هایم نزدیک است و در همان مسیر قرار می گیرد.

کارگردان  سریال «سربداران» در ادامه در مورد پیش بینی خود از میزان جذب مخاطب فیلم «پرسه در شهر لاجوردی» توضیح  داد: باید فیلم به طور کامل آماده شود تا نظر نهایی در موردش گفته شود اما  تعدادی  از دوستانم  و عوامل فنی فیلم که کار را دیدند معتقد بودند فیلم  می تواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

این کارگردان در ادامه گفت: تدوین فیلم توسط مهدی ایروانی و زیر نظرحسین زندباف مدتی است  به پایان رسیده است اما فیلم  به دلیل حساسیت و جنس خاص، صداگذاری  خاصی را  می طلبد که توسط علیرضا علویان با وسواس انجام می شود.

این کارگردان افزود: بعد از صداگذاری، شهریور برای پروانه نمایش این فیلم اقدام می کنم و بعد در مورد زمان اکران این فیلم تصمیم می گیرم که  اولین نمایش فیلم در جشنواره فجر باشد یا زودتر.

آخرین فیلم محمدعلی نجفی در سینما «زاگرس» بود که سال ۸۴  در سینماها به نمایش درآمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.