یکشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳

پاسخ «پورهاجریان» به سینماپرس

مدیریت انجمن سینمای دفاع مقدس چه ویژگی‌های باید در دوره جدید داشته باشد؟

اصغر پورهاجریان*

سینماپرس: اصغر پورهاجریان مدیر جلوه های ویژه و تهیه کننده سینما معتقد است: مدیر جدید انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس نباید میان سینماگران ارزشی تفاوت قائل شود.

پورهاجریان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس  در پی انتشار خبرهایی رسمی مبنی بر قطعیت تغییر مدیران انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس گفت: انجمن سینمای دفاع مقدس به جهت وظیفه ای که بر دوشش است می بایست از فیلم های حوزه دفاع مقدس حمایت کرده و فیلمسازان هم در طول این سالها همواره با پشتوانه و دلگرمی اینکه در ساخت فیلمشان مورد حمایت  قرار می گیرند به ساخت این  نوع فیلم ها علاقمند بوده اند.

وی ادامه داد: اما متاسفانه مدیران این نهاد تاکنون به وظایف اصلی خود چنان که باید، عمل نکردند و انجمن بیشتر حالت تشریفاتی به خود گرفته است.

این تهیه کننده تصریح کرد: در طول این سالها مسئولان انجمن سینمای دفاع مقدس نگاه تجاری به این نوع فیلم ها داشتند و به خاطر همین نگاه اغلب به صورت گزینشی از فیلم  ها حمایت می کردند و هر کس اسم و رسم بیشتری داشت از جانب انجمن مورد حمایت بهتری قرار می گرفت.

پورهاجریان ادامه داد: به نظر من مدیر جدید انجمن سینمای دفاع مقدس باید بر اساس وظایف ذاتی این تشکل، از طراحی ایده گرفته تا نگارش فیلم نامه و کلیه مراحل  ساخت و تولید و نمایش یک فیلم دفاع مقدسی و ارزشی  از سینماگران دغدغه مند در این زمینه حمایت مادی و معنوی کرده و مرعوب برخی جریانات خاص سینما نشود.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.