چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰

در گفتگو با سینماپرس عنوان کرد؛

بازیگر نقش«حدیث» در سریال «نیاز»: از نقش یک دختر«سر به هوا» فاصله گرفته‌ام

حدیث میرامینی در سریال نیاز

سینماپرس: حدیث میرامینی بازیگر سریال «نیاز» که همزمان با شبهای قدر از تلویزیون شاهد پخش آن بوده ایم گفت: مخاطب نقش متفاوت «حدیث » رادر سریال« نیاز »دوست دارد

بازیگر نقش «حدیث» در  سریال «نیاز» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: نقش حدیث را خیلی دوست دارم چون بعد ازمدتها  درتلویزیون در نقشی ظاهر می شوم که از من فاصله بسیار دارد. از نقش دختر سرزنده برون گرا که در اغلب کارها بازی می کردم  فاصله گرفتم و در شخصیت یک مادر که ویژگیهای اخلاقیش کاملا  با یک دختر سر به هوا فاصله دارد بازی می کنم.

وی افزود: خیلی خوشحالم نقش حدیث در بین مخاطبان جا باز کرده و بازتاب ها  تا به حال خیلی برایم جالب بوده است. دوستانم یا مخاطبان که بازی  مرا می بینند ابراز خوشحالی می کنند از اینکه در نقش  یک مادر بازی داشتم و از شخصیت های دیگر بازی هایم فاصله گرفته ام.

وی در مورد خصوصیات این کاراکتر گفت: وقتی شخصیت حدیث  به من پیشنهاد شد خیلی برایم جالب بود که هم اسم خودم هست. حدیث مادر اصلی داستان «نیاز» نیست ولی نقش یک مادر را برعهده دارد که بچه را بزرگ کرده است. یک خانم معتقدی  که دیدگاه مذهبی و و جهان بینی خاص خودش را دارد. این زن در عین حالی که مریض است از کودک بیمار پرستاری می کند، زن کاملیست که با اعتقاداتش زندگی می کند. 

وی اضافه کرد: همیشه دوست داشتم در نقش چنین آدمهایی بازی کنم؛ آدم هایی که با اعتقاداتشان زندگی می کنند و تکلیفشان با خودشان معلوم است.

میر امینی در خصوص تداوم همکاریش با سعید سهیلی زاده توضیح داد:می دانم که ایشان در بازی از من چه می خواهند و  از روز اول دور خوانی به تمام موارد در ذهن ایشان پی براعتمادیدم؛ ضمن اینکه اعتمادی که به من به عنوان بازیگر دارند باعث راحتی کار من می شود.

بازیگر سریال دلنوازان گفت: در طول ساخت این سریال  آقای سهیلی زاده مثل یک پدر خانواده، گروه را هدایت می کرد. با  اینکه کار کردن برای سریالهای این چنینی سخت است اما کارگردان در نهایت حرفه ای بودن با ما کار می کرد و همه عوامل گروه با هم صمیمی بودیم.

میرامینی همچنین  در خصوص دیگر فعالیتهایش گفت: در فیلم جدید ابراهیم ابراهیمیان بنام «عادت نمی کنیم» نقش فرنوش را برعهده داشتم که قبل ازاین سریال بازیم در این فیلم تمام شد. تصمیم دارم از این به بعد گزیده کار کنم و قطعا پیشنهاد بازی  خوب را می پذیرم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.