دوشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹

انتقادات به عملکرد یک مدیر نتیجه داد

مدیر کل نمایش خانگی سازمان سینمایی، رئیس دفتر «ایوبی» شد

سید صادق موسوی*

سینماپرس: با حکم حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی، «سید صادق موسوی» مدیر کلی فعلی نمایش خانگی، مستند و کوتاه این سازمان به عنوان مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی منصوب شد.این در حالیست که انتقادات به عملکرد این مدیر به ویژه در حوزه نمایش خانگی اوج گرفته بود و جابجایی وی حاکی از کارنامه ناموفق سید صادق موسوی در وظایف محوله تلقی می‌شود.

به گزارش سینماپرس «سید صادق موسوی» بنا به حکم حجت الله ایوبیتا زمان انتصاب مدیرکل جدید حوزه نمایش خانگی، مستند و کوتاه، با حفظ سمت همچنان عهده دار مسئولیت نمایش خانگی خواهد بود.

در متن حکم موسوی آمده است:

" جناب آقای سید صادق موسوی؛نظر به تعهد و شایستگی های شما در مدیریت امور فرهنگی، به موجب اين حكم به سمت "مدیرکل حوزه ریاست سازمان سینمایی و امور سمعی و بصری" منصوب مي شويد.

ایجاد ارتباطات کارآمد و دو سویه بین سازمان واهالی سینما ،پی گیری حسن اجرای سیاست های ابلاغی از سوی سازمان سینمایی،برنامه ریزی وراهبری ارتباطات ریاست  سازمان با واحدهای تابعه،ایجاد زمینه های لازم برای تصمیم سازی و ابلاغ تصمیمات،بخش نامه ها و سیاست ها به حوزه های مختلف سازمان  و روان سازی امور مراجعان و مخاطبان از جمله وظایف این حوزه است؛امیدوارم با ایجاد روابط صمیمانه میان مدیران و مخاطبان و نیز جدیت در پیگیری امور، در انجام این وظیفه مهم موفق باشید؛توفیقات روز افزونتان را از خداوند متعال خواستارم. "

گفتنی است با توجه به ساختار جدید سازمان سینمایی که رسماً در سال گذشته ابلاغ شده است و نیز تفکیک ماموریت های امور بین الملل و جشنواره ها از حوزه ریاست ،"سید صادق موسوی" به سمت مدیرکل حوزه ریاست منصوب شد."آرش امینی" نیز به عنوان «مدیرکل امور جشنواره ها و همکاری های بین الملل ودبیر شورای راهبردی امور بین الملل» در سازمان سینمایی بکار خود ادامه می دهد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.