سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

«محمد زرین دست»؛ در تدارک تولید فیلمی ترسناک با رگه‌های از کمدی و طنز

محمد زرین دست

سینماپرس: محمد زرین دست کارگردان سینمای ایران در مورد جدیدترین فعالیت های خود اظهار داشت: این روزها درگیر پیش تولید یازدهمین فیلم سینمایی ام هستم که قرار است در ژانر وحشت ساخته شود.

کارگردان«قفس طلایی» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: جدیدترین اثر سینمایی ام که هنوز نامی قطعی برای آن در نظر گرفته نشده است ضمن آنکه در ژانر وحشت ساخته می شود و تمامی مشخصه های یک فیلم ترسناک را با رعایت استاندارهای سینمای وحشت دنیا رعایت خواهد نمود، با خود رگه هایی از کمدی و طنز را به همراه دارد که ما تاکنون شاهد چنین نمونه ای در سینمای کشورمان نبوده ایم.

وی در ادامه این گفتگو تصریح کرد: من با ساخت این اثر سینمایی گونه جدیدی از سینما را به مخاطبان معرفی خواهم کردکه تاکنون شاید با آن آشنایی نداشته اند و از همین حالا مطمئن هستم که این اثر سینمایی با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه خواهد شد.

زرین دست سپس با اعلام اینکه تعدادی از بازیگران حرفه ای و مطرح سینمای ایران در این اثر سینمایی به ایفای نقش خواهند پرداخت، اظهار داشت: من به عنوان تهیه کننده و کارگردان این فیلم سینمایی با بسیاری از عوامل تولید از جمله بازیگران این فیلم به توافق رسیده ام اما از آنجا که مایل هستم تا زمان کلید خوردن این فیلم اطلاعات چندانی در مورد آن منتشر نشود ترجیح می دهم نامی از آن ها به میان نیاورم 

کارگردان فیلم سینمایی«سرگیجه» تأکید کرد: این فیلم پس از صدور پروانه ساخت اوایل مردادماه سال جاری کلید خواهد خورد؛ حدود ۶۰ جلسه فیلمبرداری برای فیلم در نظر گرفته شده و بنابر پیش بینی ها و برنامه ریزی های انجام شده فیلمبرداری آن تا اوایل فصل پاییز به پایان می رسد و اولین رونمایی از این اثر در صورت تأیید هیأت انتخاب در سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم فجر خواهد بود.

گفتنی است؛ محمد زرين دست متولد ۱۳۱۳ تبريز، فارغ التحصيل سينما از دانشگاه كاليفرنيا در لوس آنجلس است. وی فعاليت هنری را با تئاتر آغاز كرد. او برادر عليرضا زرين دست فیلمبردار مطرح سینمای ایران است و تاکنون ۱۰ فیلم سینمایی را در کارنامه فیلمسازی خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.