شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱

گپ کوتاه سینماپرس با «ایرج محمدی»

سریال «نیاز» با تأکید بر موضوع «یتیم نوازی» برای شب‌های قدر در حال تولید است

ایرج محمدی تهیه کننده

سینماپرس: ایرج محمدی تهیه کننده تلویزیون که این روزها مینی سریال مناسبتی «نیاز» را برای پخش در شب های احیاء در دست تهیه دارد در رابطه با این اثر گفت: «نیاز» مضمونی اخلاق گرایانه داشته و با تأکید بر موضوع «یتیم نوازی» تولید شده است.

این تهیه کننده در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: داستان سریال «نیاز» در مورد زوج جوانی به نام کمند و پیمان است که در خارج از کشور با یکدیگر آشنا شده و ازدواج کرده اند و در بازگشت به وطن با واکنش های منفی از سوی خانواده هایشان روبرو می شوند اما داستانک های فراوان و اتفاقات غیر قابل پیش بینی حوادثی را در این سریال رقم می زند که ضمن داشتن جذایت فراوان برای مخاطبان جنبه های آموزشی دینی و اخلاقی را نیز با خود در پی دارد.

تهیه کننده سریال «سر به راه» افزود: این سریال درباره سبک زندگی ایرانی اسلامی است و دو دیدگاه را طرح می‌کند که یکی تأکید بر امر ازدواج و تشکیل زندگی مشترک است و دیگری تبعات خودخواهی و سهم‌طلبی انسان ها. می توان گفت در ورای ساخت این سریال تلویزیونی دغدغه های دینی، مذهبی و اجتماعی زیادی نقش داشته است و امیدوارم بنا بر مثال معروف آنچه که از دل ما برآمده بر دل مخاطبان فهیم رسانه ملی نیز بنشیند.

محمدی در رابطه با این سریال که در ۵ قسمت و برای پخش در شبکه سوم سینما در حال ساخت است گفت: هم اکنون یک هفته از آغاز فیلمبرداری این سریال گذشته و ما مشغول گرفتن نماهای خارجی «نیاز» هستیم. در حال حاضر در اتوبان شهید همت بخش هایی مهم از این سریال را تصویربرداری می کنیم که بنابر برنامه ریزی های انجام شده تا آخرین روز پخش سریال نیز تصویربرداری ما به صورت همزمان ادامه خواهد داشت و از اوایل هفته آتی تدوین این سریال نیز آغاز خواهد شد.

وی سپس با تأکید بر اینکه سریال های حسین سهیلی زاده به دلیل دیدگاه ناب این کارگردان همواره با میزان استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان روبرو می شوند، خاطرنشان کرد: من مطمئن هستم که این سریال نیز مانند دیگر ساخته های آقای سهیلی زاده با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رسانه ملی روبرو خواهد شد. در هر صورت ما همواره افرادی را داریم که به دلایل مختلف شب های احیاء نمی توانند از منازل خود خارج شوند و آن ها قطعاً مخاطبان اصلی این سریال خواهند بود.

گفتنی است؛ در این سریال بازیگرانی چون: بهاره افشاری، حدیث میرامینی، شهرزاد کمال زاده، عمار تفتی، پندار اکبری، پوراندخت مهیمن، آرش تاج تهرانی، سیروس میمنت حضور دارند و تا روزهای آینده نیز چند بازیگر دیگر به گروه اضافه خواهد شد. سایر عوامل عبارتند از: سرپرست نویسندگان: عباس نعمتی، آهنگساز: فردین قره گزلو، تدوین: امیر عابدی، تصویربردار: محمد افضلی، صدابردار: مهدی آزادی، مدیر تولید: اصلان مرتضایی، برنامه ریز: امیر سلیمانی، عکاس: هلیا رضایی و ... 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.