جمعه ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۴

احسان عبدی پور در گفتگو با سینماپرس:

«آه ای عبدالحلیم» فیلمی «مینی مالیستی» است که در قواعد سینمای کلاسیک نمی گنجد

احسان عبدی پور کارگردان در نشست نقد و بررسی فیلم «تنهای تنهای تنها »در سینما فلسطین

سینماپرس: احسان عبدی پور کارگردان «تنهای تنهای تنها» گفت: فیلم سینمایی «آه ای عبدالحلیم» به عنوان جدیدترین اثر من فیلمی «مینی مالیستی» است که در قواعد سینمای کلاسیک نمی گنجد اما من مطمئن هستم مخاطبان زیادی از این فیلم استقبال خواهند کرد.

این کارگردان جوان سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «آه ای عبدالحلیم» هیچ قهرمان واحدی ندارد و حتی ماجرا محور هم نیست. پیرنگ ها و خرده داستانک ها در این فیلم پیش برنده روند فیلم هستند و از این رو می توان این اثر سینمایی را در سینمای ایران اثری جدید برشمرد که سعی دارد با برخی از قواعد روز سینمای جهان رقابت کند.

عبدی پور سپس با اشاره به اینکه داستان این فیلم در مورد چندین جوان است که زندگی ایده آلی ندارند و از امکانات مناسبی برای زندگی معمولی برخوردار نیستند، اظهار داشت: این جوانان تصمیم می گیرند که زندگی خود را خیلی سریع و عجولانه دچار تغییر و تحول اساسی نمایند و همین باعث می شود که به سمت کارهای خلاف بروند.

وی خاطرنشان کرد: ناهنجاری و بزهکاری جوانان حرف اصلی این فیلم است و من امیدوارم که ساخت این اثر فرهنگی بتواند تأثیری شگفت بر مسئولان فرهنگی کشور و همچنین خانواده ها و عموم افراد جامعه داشته باشد.

این کارگردان جوان سپس در مورد زمان کلید خوردن این فیلم سینمایی گفت: اگر شرایط مهیا شود این فیلم شهریور ماه سال جاری در شهر بوشهر جلوی دوربین خواهد رفت و تمامی سعی و تلاش من بر این است که بتوانم «آه ای عبدالحلیم» را برای حضور در مهمترین جشنواره سینمایی ایران یعنی جشنواره بین المللی فیلم فجر آماده کنم.

کارگردان فیلم سینمایی «پاپ» که تاکنون امکان اکران عمومی پیدا نکرده است در مورد سایر عوامل این اثر سینمایی گفت: من در این فیلم قصد دارم از ترکیب بازیگران شاخص و چهره سینمای ایران به همراه برخی از بازیگران بومی و همچنین بازیگران تئاتر بوشهر بهره مند شوم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.