یکشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷

با بازی فتحعلی اویسی، شهرام قائدی و..

افشین صادقی«در راه خانه عروس» را به‌زودی آماده نمایش می‌کند/ ادامه نگارش«اینجی» توسط سعید نعمت الله

فیلم در راه خانه عروس

سینماپرس: افشین صادقی کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به اتمام تصویربرداری فیلم «در راه خانه عروس» اظهار داشت: این فیلم در مرحله تدوین است و طی روزهای آینده آماده نمایش خواهد شد.

صادقی در گفتگو با سینماپرس خاطرنشان ساخت: این فیلم ۱۰۷ دقیقه ای مشکلات و دعواهای زوج ها را در زندگی زناشویی مطرح می کند و به نظرم می تواند اثری جذاب برای مخاطب باشد.

وی ادامه داد: پروانه ساخت آن به صورت ویدیویی صادر شده است که البته در تلاشیم تا بتوانیم پروانه نمایش سینمایی برای این فیلم دریافت کنیم تا شاهد اکران آن در سینماهای کشور باشیم.

وی افزود: شهرام قائدی، فتحعلی اویسی، فریبا نادری، نفیسه روشن و کیوان محمودنژاد بازیگران اصلی این فیلم هستند و محمد نورایی در مقام تصویربردار، مریم کرمی به عنوان چهره پرداز، محمد صادقی در مقام طراح لباس و وحید فعال به عنوان تدوینگر در ساخت این فیلم سینمایی با ما همکاری کردند.

این کارگردان خاطرنشان کرد: علاوه بر کارگردانی، تهیه کنندگی این اثر نیز بر عهده من بود اما در ساخت «در راه خانه عروس» سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ما همکاری و مشارکت داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: برای ساخت یک فیلم سینمایی نیز اقدام کرده ام که «اینجی» نام دارد و به قلم سعید نعمت الله مراحل پایانی نگارش را سپری می کند که انشاالله پس از اتمام نگارش «اینجی» و صدور پروانه ساخت قصد داریم تابستان امسال تصویربرداری آن را آغاز کنیم.

صادقی در پایان افزود: این فیلم قصه دختری را روایت می کند که پدرش به قتل رسیده و وی از دادگاه تقاضای قصاص دارد.

در خلاصه داستان «در راه خانه عروس» آمده: وقتی که توی یه شهر میلیونی قاطی هشتاد درصدی هستی که همه یه آرزوی مشترک دارن... .

گفتنی است صادقی پیش از این ساخت فیلم های سینمایی «شطرنج یک نفره»، «ماه تلخ» و «مقلد شیطان» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته است.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: نویسنده: اصغر عبداللهی، مشاور کارگردان و نگارش گفت وگوها: محمد بکایی، مدیر تصویربرداری: محمد نورانی، دستیاران تصویر: بنیامین مهدیزاده،  قاسم اکبرزاده، خشایار نوری زاده، برنامه ریز: وحید الهویی، دستیاران کارگردان: مجتبی فلاحی، عسل هاشمی، طراح صحنه و لباس: محمد صادقی، دستیاران: مجید قربانزاده، مریم عزیزاللهی، طراح گریم: مریم کرمی، مجری گریم: محمد اعرابی،  صدابردار: محمدعلی درگاهی، دستیار صدا: مجید کریمیان، تدوین: وحید فعال، عکاس: اسرافیل قاسمی، سینا فرمانروا، مدیر تدارکات: مجتبی بویاچی، دستیاران: عبدا... آزاد، ایمان روحی، حمل و نقل: حسین نیکویی، عزت ا... پورمحمدی، رضا دهقان، امیر قاسم زاده،  احمد ایمانی، سینه موبیل: علی خانی، روابط عمومی: سینا فرمانروا.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.