شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۴

اختصاصی سینماپرس

جدیدترین خبرها و تصاویر از«فیلسوف‌های احمق»/ کدام بازیگران ایرانی نقش«بوش» و «شارون» را بازی می‌کنند؟

شارون-بوش

سینماپرس: جدیدترین اثر سینمایی سعید چاری وارد فاز جدیدی از تولید خود شده و با پیوستن محمود بصیری، عباس محبوب و میرطاهر مظلومی به جمع بازیگران، این فیلم از فردا یکشنبه با استقرار گروه در شهرک سینمایی دفاع مقدس، سکانس های جنگی اش به تصویر کشیده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس قرار است تا اویل خرداد ماه تنی چند از بازیگران مطرح سینمای ایران نیز به این پروژه اضافه شوند تا فیلمبرداری این کمدی سینمایی تا اوایل تیرماه به پایان برسد.

قرار است پس از اتمام فیلمبرداری، مراحل فنی فیلم صورت پذیرد تا تمامی شرایط برای رونمایی این فیلم در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت که مهرماه سال جاری در تهران برگزار می شود مهیا شود.

فیلم فیلسوف های احمق

این روزها نام بازیگران بسیار مطرح و طراز اولی برای حضور در این فیلم سینمایی مطرح شده است اما از آنجا که هنوز قرارداد هیچ یک از آن ها به ثبت نرسیده و تست گریم شان نهایی نشده است عوامل «فیلسوف های احمق» ترجیح داده اند تا نامی از آن ها برده نشود. بک منبع موثق در این زمینه به خبرنگار ما گفت: برخی بازیگران به دلیل داشتن «گرین کارت» آمریکا و برخی کشورهای اروپایی از بازی در این اثر سینمایی امتناع ورزیده اند!

بر اساس شنیده ها و پیگیری های خبرنگار سینماپرس محمود بصیری که پس از سال ها دوری از عرصه بازیگری به جمع بازیگران اصلی این فیلم سینمایی اضافه شده است نقش «جورج بوش» رئیس جمهور سابق آمریکا را ایفا خواهد کرد. همچنین عباس محبوب در نقش «تری جونز» کشیش کلیسای کوچکی در آمریکا که در آستانه نهمین سالگرد از حملات ۱۱ سپتامبر خواستار برگزاری مراسم قرآن سوزی شد جلوی دوربین خواهد رفت و میرطاهر مظلومی دیگر بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون ایران نیز در این فیلم نقش «آریل شارون» نخست وزیر رژیم صهیونیستی را در «فیلسوف های احمق» بازی می کند.

فیلم فیلسوف های احمق

بر اساسا این گزارش این فیلم به نوعی در واقع جوابیه فیلمهای ضد ایرانی «آرگو»، «۳۰۰»، «گلاب»، «برائت از مسلمانان» و... تلقی می شود که ضمن پاسخ به این آثار با زبانی کمدی به پشت صحنه شبکه های ماهواره ای فارسی زبان که با سرمایه گذاری غرب و صهیونیست ها فعالیت می کنند می پردازد و در واقع هجویاتی از آن فیلمها و شبکه های ماهواره ای می باشد.

«فیلسوف های احمق» یک فیلم ضد صهیونیستی است که ضمن اشاره به نقش صهیونیست ها در ایجاد جنگ نرم فرهنگی در ایران اسلامی، قدرت، عزت و اقتدار کشورمان را در تمامی عرصه های فرهنگی، هنری، نظامی و... به رخ دنیا خواهد کشید.

جدیدترین فیلم سینمایی سعید چاری به صورت اپیزودیک ساخته خواهد شد و محورهای زیادی از حملات استکبار جهانی علیه کشورمان را بررسی و مرور خواهد کرد.  داستان این فیلم  از حادثه ۱۱ سپتامبر و انفجار برجهای مرکز تجارت جهانی امریکا شروع می شود و با حضور گروه داعش در منطقه به پایان می رسد.

فیلم فیلسوف های احمق

یکی از جالب ترین نکات در مورد این فیلم به تصویر کشیدن شخصیت هایی همچون «جورج بوش»، « آریل شارون»،  «نتانیاهو»، «باراک اوباما»،  «صدام حسین» ، «بن افلک»، «سام باسیل»، «جان استوارت»، «خشایار شاه»، «اسامه بن لادن» و... است.

خبرنگار سینماپرس پس از پیگیری های فراوان به این موضوع دست یافت که علاوه بر این ها شخصیت هایی همچون «فائقه آتشین (گوگوش)»، «شاهین نجفی»، «رابرت دنیرو»، «کتر مورتون مظاهری» و... نیز در این فیلم وجود خواهند داشت!

فیلم فیلسوف های احمق

پیش از این  خلاصه داستان فیلم «فیلسوف های احمق» به این شرح در رسانه ها منعکس شده بود: بعد از وقایع ۱۱ سپتامبر امریکا به رهبری جورج بوش به افغانستان و عراق حمله می کند و قصد دارند تا به ایران هم حمله نظامی کنند اما به بکیاره منصرف می شوند چون به این نتیجه می رسند که حمله نظامی در ایران جواب نمی دهد و مردم ایران تجاوز به خاک کشور را بر نمی تابند و به همین دلیل بجای حمله نظامی اقدام به راه اندازی جنگ نرم در ایران می کنند و اقدام به تاسیس شبکه های ماهواره ای غیر مجاز و ساخت فیلمهای سینمایی ضد ایرانی نظیر آرگو – گلاب – ۳۰۰ و ... می کنند.

فیلم فیلسوف های احمق

گفتنی است؛ تاکنون رضا رویگری در نقش تهیه کننده سینمای هالیوود، شراره رخام در نقش مجری یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و بسیاری دیگر از بازیگران سینما و تلویزیون از جمله فرشید نوابی، سیروس میمنت، امیر زریوند، رضا صفایی و... جلوی دوربین این فیلم رفته اند.

نظرات

  • مهدی ۱۳۹۴/۰۲/۲۶ - ۱۰:۳۹
    2 1
    بصیری تو نقش بوش باید خیلی با حال بشه

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.