چهارشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴

محمدرضا خاکی در گفتگو با سینماپرس:

سریال ۲۶ قسمتی«سکه شانس»مرحله پیش تولید را طی می‌کند / تصویربرداری؛ یک ماه دیگر

محمدرضا خاکی

سینماپرس: محمدرضا خاکی کارگردان سینما اظهار داشت: ساخت سریالی ۲۶ قسمتی با عنوان «سکه شانس» به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی را در دست ساخت دارم که وارد مرحله پیش تولید شده ایم.

خاکی افزود: نگارش فیلمنامه این اثر مراحل پایانی خود را به قلم مهرنوش عبدی منفرد طی می کند و تا یک ماه دیگر تصویربرداری این اثر آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: «سکه شانس» درباره مردی ساده لوح است که تمام زندگی اش را تحت الشعاع سکه ای می داند که از اجدادش به او رسیده و با این تفکر که اتفاقات زندگی اش مربوط به این سکه می شود عکس العمل هایی در برابر مشکلات دارد که قصه این سریال را شکل می دهد.

این کارگردان در ادامه این بحث اظهار داشت: این سریال قصه خود را در فضای طنز روایت می کند و سعی ما بر این بوده تا این اثر دارای فضاهای مختلفی از طنز موقعیت باشد.

کارگردان فیلم سینمایی «گندم» افزود: پیش از این قرار بود این سریال در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود که متأسفانه با مشکلاتی که برایم پیش آمد تصویربرداری آن به تعویق افتاد.

خاکی در ادامه از ساخت دو فیلم سینمایی خبر داد و گفت: پس از این سریال قصد دارم تصویربردای فیلم سینمایی «سطرهای خط خورده» را به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی کلید بزنم.

وی افزود: این فیلم سینمایی درباره زندگی دختری است که از دوران نوزادی وی تا ۱۷ سالگی اش ادامه دارد. «سطرهای خط خورده» اثری سینمایی است که در فضای خاصی روایت می شود و فکر می کنم جای خالی چنین فیلمی در سینمای ایران احساس می شود.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: ساخت فیلمی دیگر با عنوان «تصویرم در آینه نیست» به تهیه کنندگی داریوش باباییان را نیز در دست دارم که تصویربرداری آن را نیز پس از مشخص شدن وضعیت سریال «سکه شانس» آغاز خواهم کرد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی «هفت» خاطرنشان کرد: هر دو اثر سینمایی که امسال خواهم ساخت در یک لوکیشن روایت می شوند و «تصویرم در آینه نیست» مشکلات یک زوج را روایت می کند که به دلیلی در خانه شان حبس شده و در این شرایط مشکلات بسیاری که با هم دارند مشخص می شوند. امسال در صورت تأیید هیأت انتخاب با دو فیلم در جشنواره فجر خواهم بود.

خاکی در پایان عوامل ساخت این فیلم سینمایی را معرفی کرد و گفت: مهرنوش عبدی منفرد به عنوان نویسنده، مرتضی غفوری در مقام تصویربردار، محمود شاملو به عنوان دستیار اول کارگردان و برنامه ریز و مجتبی نجفی در مقام دستیار دوم کارگردان با ما در ساخت این اثر همکاری خواهند داشت. ضمن اینکه با ۷ بازیگر اصلی این فیلم قراردادها بسته شده که همگی از بازیگران مطرح سینمای ایران هستند ولی هنوز نمی توانم نامی از آن ها ببرم.

نظرات

  • شاهد ۱۳۹۴/۰۳/۱۳ - ۱۴:۴۲
    0 0
    سلام...خوشهالم که آقای خاکی دوباره ذارند فیلم میسازند...ایشون کارگردانی متفاوت و باسوادی هستند...من شاگرد کلاس بازیگری و کارگاه سینمای ایشون بودم...کل سینما رو به ما آموخت....امیدوارم همیشه سلامت باشند...و فرصتی برای جبران ما شاگردانشون..

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.