دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰

فولادی در گفتگو با سینماپرس :

دو هفته دیگر تصویربردای «قیچی» آغاز خواهد شد / عباس غزالی در نقش اصلی فیلم

عباس غزالی در نشست خبری فیلم سینمایی«اعترافات ذهن خطرناک من»

سینماپرس: احسان فولادی تهیه کننده سینما اظهار داشت: مراحل پیش تولید فیلم سینمایی «قیچی» تا هفته آینده به پایان خواهد رسید و دو هفته دیگر فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

فولادی در گفتگو با سینماپرس گفت: «قیچی» اثری سینمایی است که بیشتر قصه آن در جاده روایت می شود و این اثر را می توان فیلمی جاده ای دانست. تصویربرداری این فیلم در جاده، جنوب کشور، جزیره هرمز و تنگه هرمز انجام خواهد شد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: این فیلم سینمایی قصه شخصیتی را روایت می کند که از تهران گریخته و برای خروج از کشور به جنوب می رود.

وی تفزود: برای تصویربرداری اولین مرحله این فیلم سینمایی به جزیره هرمز خواهیم رفت و از مجموعه سواحل بکر این جزیره تصاویری خواهیم داشت.

وی افزود: عباس غزالی در نقش اصلی این فیلم که راما نام دارد ایفای نقش خواهد کرد و در نظر داریم تصویربرداری این اثر را در نیمه تیرماه سال جاری به اتمام برسانیم تا بتوانیم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

فولادی اظهار داشت: با توجه به اینکه اکثر کسانی که ساخت اولین فیلم شان را تجربه می کنند فضای آپارتمانی را ترجیح داده و قصه فیلم شان را در آن روایت می کنند در فیلم سینمایی «قیچی» با تعدد لوکیشن های خارجی روبرو هستیم.

وی در پایان عوامل ساخت این فیلم سینمایی را معرفی کرد: کریم لک زاده به عنوان نویسنده و کارگردان، رضا عبیات در مقام فیلمبردار، رضا رزم به عنوان طراح صحنه، هادی معنوی پور در مقام صدابردار و حسنا خانمحمدی به عنوان طراح گریم در ساخت این فیلم همکاری خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.