جمعه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴

هادی انباردار به سینماپرس خبر داد:

«دویدن با شب» آماده نمایش شد/ فیلمی خاص که تاکنون مشابه آن در ایران ساخته نشده است!

دانیال عبادی و الهه حصاری در فیلم سینمایی دویدن با شب

سینماپرس: هادی انباردار تهیه کننده سینمای ایران در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: فیلم سینمایی «دویدن با شب» به کارگردانی محسن ربیعی به تازگی آماده نمایش شده است.

انباردار افزود: برای حضور این فیلم در جشنواره های معتبر خارجی تصمیماتی گرفته شده است که به همین منظور زیرنویس انگلیسی این اثر را آماده کرده ایم.

وی اظهار داشت: برای حضور در برخی جشنواره های مطرح دنیا همچون جشنواره فیلم برلین به ناچار این فیلم را فعلاً در سینماهای کشور نمی توانیم نمایش دهیم؛ ضمن اینکه برای حضور در رویدادهای خارجی کشورهای دیگر هم می بایست منتظر اخبار راهیابی یا عدم راهیابی این فیلم به آن جشنواره های طراز اول باشیم؛ چرا که در صورت اکران با توجه به ضوابط جشنواره های طراز اول دنیا، فیلم نمی تواند در سایر جشنواره ها نیز حضور یابد.

این تهیه کننده خاطرنشان کرد: «دویدن با شب» اثری متفاوت در سینمای ایران است که سوژه و نگاهی نو را دنبال می کند. این فیلم را می توان اثری خاص دانست که دارای مضمونی جذاب است و تا امروز فیلمی شبیه به «دویدن با شب» در سینمای ایران ساخته نشده است.

وی افزود: قصه این فیلم راجع به دختری ایرانی است که با سیاهپوستی خارجی ازدواج می کند و ما نگاه انسان دوستانه مردم ایران را نسبت به نژادهای مختلف در این فیلم به تصویر کشیده ایم؛ چرا که در اکثر کشورهای خارجی نگاهی نامناسب به سیاهپوستان وجود دارد لذا ما نگاهی نگران و منطقی به این مسأله داشته و در این فیلم در برابر رفتارهای ناشایست با سیاهپوستان ایستادگی کرده ایم.

انباردار در ادامه اظهار داشت: یروسل بازیگر آفریقایی الاصل است که در فرانسه اقامت دارد و در این فیلم نیز یکی از نقش های اصلی را بر عهده گرفته است.

دیگر عوامل این فیلم سینمایی عبارت است از نویسنده و کارگردان: محسن ربیعی، مجری طرح: ایمان قیدی، سرمایه گذار: حامد قانع، مدیر فیلمبرداری: رضا شیخی، فیلمبردار: علی بیک زاده، طراح صحنه و لباس: آبتین برقی، صدابردار: مهرداد دادگری، طراح گریم: بهاره خلیلی، دستیار یک و برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، گروه تولید و تدارکات: پروانه زبان فهم، علی حسین پور، مهدی بهزاد، منشی صحنه: مرجان شاهوردی، گروه تصویر برداری: حمید داس دار، حسن پایاغ، حامد انتظار، عکاس: لیلا آقاخانی، تصویربردار پشت صحنه: لیلی قربانی، گروه کارگردانی: آلما سعادتی، رزا نبی زاده، سروش حسینجانی، دستیار تدوین: امیررضا مهدیون، گروه صحنه و لباس: مهدی سنگی، ریحانه فراهانی، محمد الوان کاریان، ارکیده هاشمی، گروه صدابرداری: علی جعفری، احمد دزفولی، گریم: پرهام کاکوئی، سینه موبیل: سید کمال صفوی، گروه حمل ونقل: حمیدرضا گرایلو، قاسم ملک محمدی، حمید آذرمی، امین ملک محمدی، منوچهر مصطفی زاده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.