شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۸

به گفته محمدعلی نجفی در گفتگو با ما

«پرسه در شهر لاجوردی» در مرحله صداگذاری قرار گرفت

فیلم سینمایی پرسه در شهر لاجوردی

سینماپرس: محمدعلی نجفی تهیه کننده سینمای ایران اظهار داشت: تصویربرداری و تدوین فیلم سینمایی «پرسه در شهر لاجوردی» به پایان رسیده و در حال حاضر صداگذاری این اثر توسط علیرضا علویان انجام می گیرد.

نجفی در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: با توجه به روند پیشروی کار، «پرسه در شهر لاجوردی» در اواخر خردادماه آماده نمایش خواهد شد. ضمن اینکه ساخت موسیقی این اثر نیز به طور همزمان توسط سارا نجفی انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای اکران این فیلم فعلاً تصمیمی گرفته نشده است و با توجه به اینکه فاصله زمانی بسیاری تا جشنواره فیلم فجر داریم تصمیم گیری درباره حضور فیلم در جشنواره کمی مشکل است. سعی ما بر این است که این فیلم آماده نمایش شود و با توجه به ثمره کار برای اکران آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

این تهیه کننده در پایان افزود: با توجه به موضوع و قصه ای که «پرسه در شهر لاجوردی» دارد فکر می کنم بتواند ارتباط خوبی با مخاطبان خود برقرار کند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: پرسه در شهر لاجوردی پرسه در گذشته زنی است که رنگ و بویی تازه دارد.

بنا بر این گزارش در «پرسه در شهر لاجوردی» مینا ساداتی، فتانه ملک محمدی، ندا کریمی، محمود ملاباشی، علی کاظمیان، سیامک ادیب، امید زندگانی، پدرام معیریان با حضور سعید نیکپور به ایفای نقش می پردازند.

عوامل تولید فیلم «پرسه در شهر لاجوردی» عبارتند از کارگردان: محمدعلی نجفی، نویسندگان: محمد علی نجفی، نسیم سیفی پور، نسیم محمدی فارسانی، مدیر فیلمبرداری: کوهیار کلاری، طراح گریم: آذر هوشیار، فرامرز بهرام پور، طراح صحنه و لباس: ویدا روشنی، مدیر صدابرداری: امیر نوبخت، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، مجری طرح: محسن کاهی، مدیر تدارکات: مسهود علیشاه، دستیار اول کارگردان: بابک ثقفی، مدیر برنامه ریزی: مریم اشرفی، منشی صحنه: یاسمن کفایتی، عکاس: نگار صدیقی، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی، تهیه کنندگان: محمد علی نجفی و احسان رسول اف.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.