شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

چقدر تحمل شنیدن نظرات مخالفان را داریم؟

«حق نا حق بودن» اینانلو روی میز تدوین قرار گرفت

مناظره دانشجویی

سینماپرس: مژگان اینانلو کارگردان مستند اظهار داشت: ساخت مستند «حق ناحق بودن» را در دست دارم که تصویربرداری آن به اتمام رسیده و به تازگی وارد مرحله تدوین شده است.

اینانلو در گفتگو با سینماپرس افزود: این مستند همانند دیگر فیلم هایم درباره مسائل اجتماعی و فرهنگی است که از طرف یک دانشجوی جامعه شناسی دنبال می شود. این دانشجو در محافل مختلف فرهنگی و دینی حضور پیدا می کند و این تئوری را در این مستند دنبال می کند که ما در جامعه ایران چقدر طاقت شنیدن نظرات مخالف خود را داریم.

وی اظهار داشت: این مستند نشان می دهد که ما ایرانی ها چقدر تحمل شنیدن نظرات مختلف را داریم و به نوعی چقدر به عقاید مختلف احترام می گذاریم.

این کارگردان خاطرنشان کرد: ایده ساخت این مستند ۵۲ دقیقه ای از خودم است و با هزینه شخصی به تهیه کنندگی خودم ساخته می شود که امیدوارم در جشنواره های مختلف بتواند حضور داشته باشد و با استقبال خوبی روبرو شود.

اینانلو با اشاره به اهمیت موضوع این مستند اظهار داشت: متأسفانه در جامعه ما خصومتی بین افراد با عقاید مختلف وجود دارد که احساس می کنم مسأله ای که در «حق ناحق بودن» دنبال می شود به بحرانی جدی اشاره می کند که ما را به احترام گذاشتن به عقاید و باورهای دیگران دعوت می کند.

وی در پایان عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد: جعفر موسوی به عنوان تصویربردار و علی پزشکی در مقام تدوینگر با من در ساخت این مستند همکاری کردند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.