چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد

پروانه نمایش «جامه دران» صادر شد/ ساداتیان: تلاش می‌کنیم فیلم را عید فطر نمایش دهیم

فیلم سینمایی جامه دران

سینماپرس: سید جمال ساداتیان تهیه کننده سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «جامه دران» به کارگردانی حمید رضا قطبی خبر داد و گفت: تمام تلاشمان براین است تا فیلم را عید سعید فطر به اکران عمومی درآوریم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: پروانه نمایش این فیلم سینمایی در آخرین جلسه شورای پروانه نمایش که اواخر اسفند ماه برگزار شد، صادر شد.  

این تهیه کننده سینما  در مورد تغییرات احتمالی این فیلم سینمایی نسبت به نسخه به نمایش در آمده در سی و سومین جشنواره فیلم فجر توضیح داد:  اصلاحیه‌ای به این فیلم وارد نشده است و  زمان کامل فیلم ۱۰۰دقیقه است و قصد نداریم آن را کوتاه ‌کنیم.

تهیه کننده فیلم سینمایی «برف روی کاج ها» در پایان این گفتگو در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی توضیح داد: پخش فیلم برعهده بشرا فیلم است و تمام تلاشمان براین است تا این فیلم سینمایی را عید سعید فطر به اکران عمومی درآوریم.

برپایه این گزارش، فیلم سینمایی   «جامه‌دران» اقتباسی از رمان ناهید طباطبایی است. فيلم درباره دختری به نام شيرين است که سرنوشت او در سه روايت از مقاطع زمانی، قبل از تولد، کودکي و بزرگسالي به تصوير کشيده شده است و در طول اين داستان ها به نقاط پنهانی زندگی او اشاره می‌شود و رازهايی از زندگی پدر و مادر حقيقی خود را متوجه می‌شود.

مهتاب کرامتی، مصطفی زمانی، ‌ پگاه آهنگرانی، باران کوثری، افسر اسدی، محمود بهروزیان، فرزانه نشاط‌خواه و الهام نامی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «جامه دران» در بخش نوعی نگاه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمای درآمد  و توانست دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرد.

۱۳ فیلم در کارنامه تهیه کنندگی سید جمال ساداتیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «به رنگ ارغوان»، «چهارشنبه سوری»، «دایره زنگی»، «انتهای خیابان هشتم» و ... اشاره کرد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.