چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵

در گفتگو با سینماپرس

صلح میرزایی: «عشق پشت در» و «بوی پول» را امسال در صورت کسب مجوز خواهم ساخت

قدرت اله صلح میرزایی کارگردان در نشست سریال « دختری به نام آهو»

سینماپرس: قدرت الله صلح میرزایی کارگردان سینما از ساخت دو فیلم سینمایی در ژانرهای مختلف در سال جدید خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: اولین پروژه ای که قرار است آن را بسازیم، فیلم سینمایی «بوی پول» نام دارد که  تهیه کنندگی آن بر عهده سید محسن وزیری است.  

این کارگردان سینما  در ادامه افزود: این فیلم که از مضمونی طنز برخوردار است؛ این روزها توسط آرش برهانی مراحل آخر بازنویسی فیلمنامه را سپری می کند.

وی بیان داشت:  قرار است هفته آینده درخواست پروانه ساخت به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بدهیم و پس از کسب مجوزهای لازم آن را اواخر تابستان جلوی دوربین ببریم.

قدرت الله صلح میرزایی در بخش دیگری از این گفتگو توضیح داد: پروژه بعدی «عشق پشت در» نام دارد که نگارش فیلمنامه آن را مشترکاً با ابوالفضل آهنچیان حدود شش ماه پیش انجام داده ام.

کارگردان سریال «رخصت» در ادامه توضیح داد: بازنویسی فیلمنامه هم حدود یک ماه است که آغاز شده و پیش تولید اولیه این فیلم سینمایی را آغاز کرده ایم که با توجه به فصل فیلمنامه، آن را زمستان امسال کلید خواهیم زد.

بنابراین گزارش، داستان فیلم سینمایی «عشق پشت در» در رابطه با فردی به نام هدایت است که در زمان وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی از کشور مهاجرت کرده و حالا پس از گذشت ۳۶ سال از انقلاب به خیال این که شریک تجاریش آن زمان شهید شده است به کشور باز می گردد اما هدایت پس از بازگشت متوجه می شود که شریکش زنده است و ...

۱۳ فیلم در کارنامه کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «علفهای هرز»، «حامی»، «شاخه گلی برای عروس»، «دلداده»، «هدف اصلی» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.