چهارشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲

غلامعباس امینی در گفتگو با ما مطرح کرد

پشت پرده «ریزگرد»ها سوژه یک مستند می‌شود/ مسئولان سعه صدر داشته باشند!

ریزگردها

سینماپرس: غلام عباس امینی کارگردان مستند در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: مستندی با عنوان «ریزگرد» را در دست ساخت دارم که در مرحله پیش تولید است و به ریزگردها از جهات مختلف می پردازد.

امینی خاطرنشان کرد: این مستند تمام ابعادی که باعث به وجود آمدن ریزگردها می شود را مورد بررسی قرار می دهد و تأثیرات مخربی که این ریزگردها برای کشور از لحاظ اقتصادی، نیروی انسانی و دیگر مشکلات به جا می گذارند نیز در این فیلم مطرح می شوند. 

این کارگردان در ادامه افزود: تحقیقات کتابخانه ای این اثر توسط فاطمه طوسی به پایان رسیده و وارد مرحله تحقیقات میدانی شده ایم، این مستند ساختاری گزارشی دارد که مباحث و موضوعاتی در آن مطرح خواهد شد که تا امروز به آنها پرداخته نشده است.

وی افزود: «ریزگرد» موضوعاتی را مطرح می کند که می تواند به شدت جنجالی باشد و امیدوارم در پخش این مستند مدیران و مسئولان سعه صدر داشته و اجازه مطرح شدن این مسائل را بدهند. از جمله مسائلی که این مستند به آنها خواهد پرداخت خشک شدن تالابها و تأثیرات جنگ در استان هایی مثل خوزستان است، ضمن اینکه بخشی از این مستند در تهران و بخش دیگر هم در استان خوزستان تصویربرداری می شود.

امینی در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: رضا تیموری به عنوان تصویربردار، حسن شبانکاره به عنوان صدابردار و حسین طوسی به عنوان مدیر تولید در ساخت این مستند با من همکاری کردند ضمن اینکه این مستند به سفارش شبکه مستند ساخته می شود.

این کارگردان در پایان افزود: این مستند ۵۲ دقیقه ای تا پایان تابستان آماده نمایش می شود و در ابتدای فصل پاییز از شبکه مستند نمایش داده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.