جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰

شیخ انصاری به سینماپرس اطلاع داد:

آخرین اخبار از یک فیلم اولی/ «گیتا» به صداگذاری و ساخت موسیقی رسید

فیلم سینمایی گیتا

سینماپرس: مجید شیخ انصاری تهیه کننده سینما صبح امروز از اتمام مونتاژ فیلم سینمایی «گیتا» توسط رضا بهار انگیز و آغاز صداگذاری و ساخت موسیقی این فیلم سینمایی خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: هم اکنون بهمن اردلان و سعید شهرام به صورت همزمان، صداگذاری و ساخت موسیقی متن این فیلم سینمایی را انجام می دهند.

این تهیه کننده سینما در ادامه توضیح داد: سه روز از فیلمبرداری این فیلم سینمایی باقی مانده است که قرار است با هماهنگی های صورت گرفته در آینده ای نزدیک در تهران فیلمبرداری این بخش ها نیز انجام شود.

وی در پایان این گفتگو در مورد زمان اکران این فیلم سینمایی گفت: پس از اتمام مراحل فنی این اثر سینمایی برای اکران یا حضور فیلم در جشنواره ها تصمیم گیری خواهیم کرد.

بنابراین گزارش، مریلا زارعی، حمیدرضا آذرنگ، بهناز جعفری، سارا بهرامی، نادر فلاح و یلدا قشقایی در این فیلم سینمایی به ایفای نفش پرداخته اند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «گیتا» مادر متین است و به او دلبستگی زیادی دارد. پس از حادثه ای که برای متین پیش می‌آید، گیتا تلاش می‌کند تا با این موضوع کنار بیاید، اما با گذر زمان متوجه واقعیت‌های جدیدی می‌شود...

عوامل تولید این فیلم سینمایی عبارتند از:

کارگردان: مسعود مددی، نویسنده: میترا تیموریان و مسعود مددی، مدیر فیلمبرداری: همایون پایور، مشاور کارگردان: مجتبی راعی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: رضا بختیاری‌نیک، صدابردار: بابک بنی‌اردلان، تدوین: رضا بهار‌انگیز، مدیر تولید: جلیل شعبانی، چهره‌پرداز: سودابه خسروی، طراح صحنه و لباس: حسین روح‌پروری، منشی صحنه: فهیمه کرمی، تهیه‌کننده: مجید شیخ‌انصاری و تهیه شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.