شنبه ۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۷

"قوی سیاه" جشنواره فیلم "ونیز" را افتتاح می کند

جشنواره فیلم "ونیز"

فیلم مهیج "قوی سیاه" در شب افتتاحیه شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم "ونیز" اکران می شود.

به گزارش خبرگزاری سینمای ایران، مسئولان برگزاری شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم "ونیز" روز گذشته اعلام کردند که فیلم درام مهیج "قوی سیاه" (Black Swan) به کارگردانی "دارن آرونوفسکی" در شب افتتاحیه این جشنواره اروپایی به نمایش در می آید.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی رویترز، درام "قوی سیاه" که فیلم نامه آن را "آندرس هینز" نوشته است اتفاقات عجیب پیرامون یک مربی زن را به صورت هیجان انگیزی به تصویر می کشد.

"آرونوفسکی" درباره اکران فیلم اخیر خود در شب افتتاحیه جشنواره فیلم "ونیز" گفت: برای من به عنوان کارگردان این پروژه و گروه بازیگرانی که در این فیلم سینمایی بازی کرده اند افتخار بزرگی است که در مراسم فرش قرمز این جشنواره معتبر اروپایی حاضر شویم.

همچنین در "قوی سیاه" بازیگران برجسته ای همچون "ناتالی پورتمن"، "وینسنت کسل"، میلا کونیس"، "باربارا هرشی" و "وینونا رایدر" ایفای نقش می کنند.

"آرونوفسکی" پیش از این یک بار برای ساخت فیلم سینمایی "کشتی گیر" (The Wrestler) موفق به دریافت جایزه بزرگ جشنواره فیلم "ونیز" در سال 2008 شده است.

جشنواره فیلم "ونیز" که در چند سال اخیر با پیشرفت های زیادی همراه بوده است دارای 7 بخش متفاوت است که فیلم های حاضر در این جشنواره ایتالیایی در این بخش ها با یکدیگر به رقابت می پردازند.

شصت و هفتمین دوره جشنواره فیلم "ونیز" یک سپتامبر برابر با 10 شهریور سال جاری در شهر "ونیز" ایتالیا آغاز می شود و تا 11 سپتامبر برابر با 21 شهریور ادامه دارد.

انتهای پیام/س

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.