جمعه ۲۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶

در گفتگو با سینماپرس عنوان شد؛

کلاهداری: صداگذاری «شاباش» به پایان رسید/ «می خوام طلبه بشم» خرداد ماه کلید خواهد خورد؟

حامد کلاهداری*

سینماپرس: حامد کلاهداری کارگردان سینما گفت: صداگذاری فیلم«شاباش» به تازگی توسط روح الله جعفر بیگلو به پایان رسیده و این روزها مشغول ضبط نهایی موسیقی آن هستیم و احتمالاً ظرف ۱۰ روز آینده این فیلم را برای دریافت پروانه نمایش به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال خواهیم کرد.

این کارگردان در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: مشکلات مالی زیادی در اواخر فیلمبرداری این اثر سینمایی برای ما به وجود آمد و اختلافات شدید میان سرمایه گذار و تهیه کننده این اثر باعث شد تا «شاباش» مدت ها در بلاتکلیفی به سر ببرد اما در نهایت آقای حسن صاحب ابرقانی به عنوان سرمایه گذار اصلی این فیلم کار را در دست گرفتند و این روزها با جدیت در پی آن هستیم که فیلم را در یک زمان مناسب که احتمالاً فصل تابستان خواهد بود به اکران برسانیم.

کارگردان فیلم سینمایی «پایان نامه» با تأکید بر اینکه «شاباش» فیلم بسیار متفاوتی از سایر آثار کمدی که اکبر عبدی در آن ها به ایفای نقش پرداخته است خواهد بود، اظهار داشت: بازی اکبر عبدی در این فیلم آنقدر جذاب و جدید است که مسلماً همه مخاطبان سینما بعد از سال ها برای تماشای این فیلم پشت درب های سالن های سینما خواهند ایستاد. از سوی دیگر ما از بازیگران بسیار خوبی همچون کامبیز دیرباز، رضا رویگری، سارا خویینی ها، مرجانه گلچین و... نیز برای بازی در این فیلم بهره گرفته ایم که تمامی این ها می تواند متضمن فروش بالای این فیلم هنگام اکران باشد.

کلاهداری سپس در مورد داستان این فیلم سینمایی گفت: حاج احمد عباچی انسانی بسیار مذهبی و متخصص دوخت لباس روحانیت است اما شب عروسی خواهرزاده اش بر اساس اتفاقی اعمالی از خود انجام می دهد که تاکنون در زندگی اش سابقه نداشته است و بخش زیادی از پول های خود را در آن شب به منظور دادن شاباش به افراد حاضر در عروسی می دهد اما فردای آن روز پشیمان شده و برای بازپس گیری پول هایش به افراد حاضر در مجلس عروسی مراجعه می کند و در این راه اتفاقات زیادی برای وی رقم می خورد.

وی سپس تأکید کرد: «شاباش» فیلمی است که تنها به وجهه تجاری سینما نگاه داشته و قطعاً می تواند مخاطبان بسیاری را به سالن های سینما بکشاند.

کلاهداری در بخش دیگری از این گفتگو اظهار داشت: این روزها همراه با برادرم هادی کلاهداری مشغول ویرایش نهایی فیلمنامه «می خوام طلبه بشم» هستیم و این فیلم در صورت دریافت پروانه ساخت خرداد ماه سال جاری در تهران کلید خواهد خورد.

کارگردان فیلم سینمایی «شکلات داغ» افزود: داستان فیلم «می خوام طلبه بشم» در مورد جوانی از طبقه متوسط جامعه است که دلبسته دختری می شود اما پدر دختر تنها شرط ازدواج دخترش با وی را در این می داند که جوان طلبه بشود و این مسئله مشکلات زیادی را برای این جوان فراهم آورده و مابقی اتفاقات فیلم را رقم می زند.

وی با تأکید بر اینکه «می خوام طلبه بشم» فیلمی گیشه ای است اظهار داشت: تمام سعی من این است که عموم مردم از این فیلم استقبال کنند و قصد اصلی من و تمامی عوامل تولید این اثر سینمایی بر این محور است که یک فیلم تجاری خوب و بی حاشیه را به تولید برسانیم. این فیلم فضای طنز اجتماعی دارد و از جمله کارهایی است که شکل متفاوتی نسبت به آثار قبلی که در حوزه روحانیت ساخته شده است، خواهد داشت.

کلاهداری ادامه داد: تاکنون هیچ یک از بازیگران این فیلم قطعی نشده اند اما ما سعی داریم که از بازیگران شاخص و مردم پسند سینمای کشور برای حضور در این فیلم دعوت کنیم که تا حدود ۲ هفته آینده اسامی این بازیگران اعلام خواهد شد.

گفتنی است؛ تعدادی از عوامل فیلم عبارتند از: نویسنده: داود خیام/ مدیر فیلمبرداری: مصطفی احمدیان/ صدابردار: بهروز معاونیان/ طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست/ طراح گریم: نوید فرح مرزی/مشاور کارگردان و فیلمنامه: هادی کلاهداری/ مدیر تولید: حسین بخشی‌پور/ دستیاران اول کارگردان: کورش قاسمی و امیرحسین غفاری/ مدیر روابط عمومی: امین داداشی/ منشی صحنه: فاطمه رزاقی/ عکاس: مهدی دلخواسته.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.