چهارشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

در گفتگوی نیلوفر رفیعی با ما مطرح شد

پایان ساخت فیلمی کوتاه با موضوع عملیات انتحاری کودکان در افغانستان/ «جلیقه» آماده نمایش شد

فیلم کوتاه جلیقه

سینماپرس: نیلوفر رفیعی کارگردان فیلم کوتاه در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: ساخت فیلمی با عنوان «جلیقه» را به تازگی به پایان رسانده ام. تصویربرداری این فیلم سال گذشته به پایان رسید و به تازگی پس از صداگذاری آماده نمایش شده است.

رفیعی خاطرنشان کرد: این فیلم ۷ دقیقه ای به کودکانی می پردازد که توسط گروه های طالبان افغانستان در عملیات انتحاری به کار گرفته می شوند. در این فیلم به داستان کودکی می پردازیم که با جلیقه مخصوص انفجار می خواهد عملیاتی انتحاری انجام دهد که با دخالت یکی از افراد طالبان که برای نجات جان او دست به کار می شود از مرگ نجات پیدا می کند اما شخص ناجی جان خود را از دست می دهد.

فیلم کوتاه جلیقه

وی افزود: این فیلم در جشنواره فیلم کوتاه تهران نمایش داده خواهد شد و در جشنواره های خارجی دیگری از جمله جشنواره «زنان افغانستان» نیز حضور خواهد داشت. با توجه به موضوعی که این فیلم دارد امیدوارم در جشنواره های مختلف مورد پسند مخاطبان خود قرار بگیرد.

فیلم کوتاه جلیقه

این کارگردان اظهار داشت: فیلم کوتاه «جلیقه» با سرمایه گذاری خودم ساخته شده و تصویربرداری آن در شهر ساوه روستای احمد آباد مستوفی مرداد ماه سال گذشته به پایان رسید اما به دلیل آماده پخش نبودن فیلم آن را به هیچ جشنواره ای نفرستادم. ضمن اینکه برای ساخت این فیلم از حمایت انجمن سینمای جوان نیز بهره بردم.

فیلم کوتاه جلیقه

رفیعی در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: محمد رضایی به عنوان تصویربردار، بهرام شادان فر در مقامم طراح صحنه، نفیسه طایفه رستمی در مقام مدیر تولید و نوشین صادقی به عنوان تدوینگر با ما همکاری کردند. ضمن اینکه علاوه بر کارگردانی و تهیه کنندگی نگارش فیلمنامه «جلیقه» را نیز بر عهده داشتم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.