شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹

کامران قدکچیان به سینماپرس اطلاع داد:

«عشق سالهای کوچ» اوایل خرداد کلید می‌خورد/ «مرداب» نیمه دوم سال جلوی دوربین می‌رود

کامران قدکچیان کارگردان فیلم دختر شاه پریون در نشست فیلم

سینماپرس: کامران قدکچیان کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن جدیدترین اثر سینمایی خود در اوایل خرداد ماه و اکران فیلم سینمایی «جنون» در جشنواره فیلم شهر خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: اواخر سال گذشته بود که پروانه ساخت فیلم سینمایی «عشق سال های کوچ» را که نگارش فیلمنامه آن بر عهده فرهاد توحیدی بود دریافت کردم.

قدکچیان در ادامه افزود: هم اکنون مشغول پیش تولید این فیلم سینمایی هستم و قرار است اوایل خرداد ماه آن را جلوی دوربین ببرم.

 این کارگردان سینما در مورد داستان این فیلم سینمایی توضیح داد: «عشق سالهای کوچ» یک ملودرام عاشقانه است که در دل اجتماع رخ می دهد.

کارگردان فیلم سینمایی «آواز تهران» در مورد سایر فعالیت های خود توضیح داد: پس از اتمام فیلمبرداری «عشق سالهای کوچ» قرار است در نیمه دوم سال فیلم سینمایی «مرداب» را جلوی دوربین ببرم.

قدکچیان توضیح داد: نگارش فیلمنامه «مرداب» که حال و هوایی اجتماعی و جنایی دارد شش ماه به طول انجامید و قرار است در این فیلم سینمایی از  دو بازیگر زن و یک بازیگر مطرح مرد سینما استفاده کنم.

قدکچیان در بخش دیگری از این گفتگو از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «جنون» در اواخر سال ۹۳ خبر داد و گفت: طبق توافق صورت گرفته اولین رونمایی از این فیلم سینمایی در جشنواره فیلم شهر خواهد بود سپس  در نیمه دوم سال قرار است این فیلم سینمایی به اکران عمومی درآید.  

به گفته این کارگردان سینما، فیلم سینمایی «جنون» اثری در ژانر وحشت است که مخاطبان را غافلگیر خواهد کرد.

برپایه این گزارش، میترا حجار، قربان نجفی، کامبیز دیرباز، آشا محرابی  و ... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

کامران قدکچیان در پایان این گفتگو یادآور شد: یک فیلمنامه با نام «تهران من» نیز برای حسین فرحبخش نوشته ام که قرار است به زودی جلوی دوربین برود.

۲۲ فیلم در کارنامه کامران قدکچیان به ثبت رسیده است که از جمله آنها می توان به «سوغات فرنگ»، «بهشت پنهان»، «دیوانه وار» و ... اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.