شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹

خبر رویا شریف به خبرنگار سینماپرس:

پخش «درمدت معلوم» به فیلمیران رسید/ اکران ؛ تابستان امسال

فیلم سینمایی در مدت معلوم

سینماپرس: رویا شریف یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی «در مدت معلوم» از عقد قرارداد با علی سرتیپی مدیر عامل فیلمیران برای اکران فیلم سینمایی «در مدت معلوم» خبر داد.

 وی به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمی با ویژگی های بسیار خاص «درمدت معلوم» به کارگردانی وحید امیرخانی و نویسندگی مهدی علی میرزایی را سال گذشته آماده کردیم که فیلمبرداری آن به مدت دو ماه در تهران و حوالی تهران با بازی جواد عزتی، هومن سیدی، ویشکا آسایش، اکبر عبدی، مهدی فقیه، شهره قمر، علی اوسیوند و ... به اتمام رسیده است.  

 تهیه کننده فیلم سینمایی «اکباتان» در ادامه توضیح داد:  پس از اتمام فیلمبرداری پس از یک وقفه کوتاه، حسن ایوبی (تدوین)، حسین ابوالصدق (صداگذاری) و آریا عظیمی نژاد (ساخت موسیقی)  این فیلم را انجام داده اند و پروانه نمایش آن اواخر آذر ماه سال ۹۳ صادر شده است که قرار است تابستان امسال اکران شود.

فیلم سینمایی در مدت معلوم

رویا شریف در پایان این گفتگو با بیان اینکه این روزها مواد تبلیغاتی و بیلبورد این فیلم سینمایی در حال آماده سازی است گفت:  این فیلم به بررسی معضلات جوانان از سن بلوغ تا رسیدن به سن ازدواج می‌پردازد و در واقع تلنگری به مراجع رسمی و غیر رسمی است که راه حل مناسب و مدونی بر اساس دین، فرهنگ و نظام برای این گروه سنی ترسیم نکرده‌اند.

فیلم سینمایی در مدت معلوم

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:

تهیه کنندگان: سید محسن جاهد و رویا شریف، مدیر فیلمبردار: سید محسن جاهد، فیلمبردار: حسن سلیمان، صدابردار: فرخ فدایی، صداگذاری: حسین ابوالصدق، گریم: شهرام خلج، طراح صحنه و لباس: نوید فرح مرزی، تدوین: حسن ایوبی، موسیقی: آریا عظیمی نژاد.

 برپایه این گزارش، «رویا شریف» که خود سابقه بازیگری در فیلم های سینمایی «اکباتان» ساخته مهرشاد کارخانی و «بهشت اینجاست» به کارگردانی حمید سلیمان  را دارد تا به حال دو فیلم سینمایی «عملیات مهدکودک» به کارگردانی فرزاد اژدری و «اکباتان» به کارگردانی مهرشاد کارخانی  را تهیه کرده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.