سه‌شنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷

یک مستندساز در گفتگو با سینماپرس اعلام کرد:

«گروه سرود» هفته آینده رونمایی می‌شود/ مستند اجلاس ضد استکباری تونس بر روی میز تدوین

محمد مهدی خالقی

سینماپرس: محمد مهدی خالقی کارگردان مستند در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: ساخت مستندی با عنوان «گروه سرود» را در دست ساخت دارم که مراحل نهایی تدوین خود را پشت سر می گذارد و هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد.

خالقی خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری مشهد از حامیان ما در ساخته شدن این مستند بوده است. این مستند به یک گروه سرود مردمی از مسجدی در شهر مشهد می پردازد. این گروه سرود به صورت خودجوش در ایام دهه فجر سرودهای انقلاب را در اماکن عمومی برای مردم اجرا می کردند.

وی در ادامه این بحث افزود: ما فعالیت ها و برنامه هایی که این گروه سرود داشت و در اماکن عمومی از جمله چهارراه ها و حرم مطهر امام رضا (ع) اجرا می کرد را دنبال کردیم.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی این مستند کوتاه را خودم بر عهده داشتم و علی خانیکی به عنوان دستیار کارگردان، محمد عقیلی به عنوان تصویربردار و مهدی حجت پناه در مقام تدوینگر با ما همکاری کردند.

خالقی در ادامه از ساخت یک مستند دیگر خبر داد و اظهار داشت: یک مستند که حاصل سفر من به کشور تونس برای حضور در اجلاس «المنتدا الاجتماعیه العالمیه» است را نیز در دست ساخت دارم که هفته گذشته تصویربرداری آن به اتمام رسیده است.

وی افزود: این اجلاس یک اجلاس جهانی مردمی ضد استکباری است که سالیانه برگزار می شود. تدوین این اثر را طی روزهای آینده در همین هفته آغاز خواهیم کرد. این فیلم که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده یک اثر کوتاه از این جلسه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.