سه‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۶

با محوریت اهمیت به ورزش سالم

ویژه برنامه‌های نوروزی «شبکه ورزش» معرفی شد

شبکه ورزش

سینماپرس: برنامه‌های نوروزی شبکه ورزش با محوریت اهمیت به ورزش سالم از اول تا چهاردهم فروردین ماه ۹۴ پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه تحویل سال شبکه ورزش با عنوان «عیدانه» از ساعت ۰۰:۳۰ تا ۲:۳۰ بامداد روز شنبه اول فروردین به تهیه‌کنندگی پژمان نجات پور روی آنتن خواهد رفت و این برنامه شامل بخش‌های متنوع ورزشی خواهد بود.

در این ویژه برنامه گزارش مردمی‌ از سطح شهر، پشت صحنه برنامه‌های شبکه، یادی از ورزشکاران قدیمی و شهدای ورزشکار، مدال آوران سال ۹۳ و تبریک عید قهرمانان، مربیان و پیشکسوتان ورزشی و دعوت از فرزان عاشورزاده قهرمان تکواندوی جهان و آسیا و حمیده عباسعلی قهرمان کاراته بازی‌های آسیایی ورزشکاران موفق مرد و زن و معرفی رییس فدراسیون نمونه در سال ۹۳ پخش خواهد شد و مجریان این برنامه مهدی توتونچی، پژمان نجات پور و نعیمه خزائی هستند.

«بوی عیدی بوی توپ» عنوان برنامه دیگری از گروه ورزش و جامعه است که در ۱۲ قسمت از اول نوروز ساعت ۱۲:۰۰ روی آنتن شبکه خواهد رفت و مهمانان برنامه جواد خیابانی، رضا جاودانی، مزدک میرزایی، پیمان یوسفی، بهرام شفیع، انوشیروان آریا منش، عنایت آتشی به همراه گزارشگران پیشکسوت چون مسعود اسکویی، اسکندرکوتی، عباس بهروان خواهند بود.

آیتم‌های این برنامه شامل تکریم‌نامه گرامیداشت پیشکسوتان عرصه اجرا ورزش چون عطا بهمنش و جهانگیرکوثری و زنده یادان این عرصه مهدی نفر و نیما نهاوندیان، مردم نامه و کارنامه و رویدادنامه است.

«انسان، ورزش و زندگی» برنامه‌ای جدید با ساختاری نو است که در ایام نوروز مهمان خانه‌های مردم خواهد بود. این برنامه کاری از گروه ورزش و سرگرمی است و تصاویر بدیع و مهیج ورزشی با بهترین تجهیزات تصویربرداری از رشته‌های کمتر آشنا و دیده شده مانند پارکور، دراگول بوست، فوتبال دستی، جت اسکی، کریکت و پینت بال پخش خواهد کرد. این برنامه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

شبکه ورزش پخش مستندهایی نظیر «اورست، مبارزه با دوپینگ، ‌ دروغ آرمسترانگ، راه رفتن روی آب، تحت تاثیر، ‌ خاطرات کایاک ۱ و ۲، تحول، بر پرتگاه مرگ، آرزوهای بلند، گریث بیل، گا مها Steps و هرگز نه» ‌ را برای پخش در نظر گرفته است.

همچنین «منتخب ورزش ایران و جهان» شامل گزارش فینال‌های مهم ورزشی جهان از جمله فینال جام جهانی بسکتبال، بین آمریکا- اسپانیا، فینال جام جهانی هندبال قطر، فینال گرنداسلم سال ۲۰۱۵ و ... است. این برنامه هر روز در ایام نوروز ساعت ۸:۵۰ از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

«مجله فرمول یک» نیز مروری بر فصل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ رقابت‌های گران‌ترین ورزش جهان، فرمول یک و همچنین مسابقات موتوجی پی خواهد داشت و هر شب ساعت ۲۲ از شبکه ورزش سیما پخش می‌شود.

«رویای فوتبال»، «تایم اوت»، «ستارگان فوتبال»، ‌ «کشتی ایرانی»، «اورست آن سوی محدوده‌ها» «بسکتبال حرفه‌ای» و «مسابقات رالی قهرمانی جهان WRC» از جمله دیگر برنامه‌های شبکه ورزش در ایام نوروز هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.