دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۶:۲۹

کاشی فروشان به سینماپرس خبر داد:

صدور پروانه نمایش برای «لوک خوش شانس» با بازی «رشید»/ پخش فیلم به سعید سعدی رسید

فیلم لوک خوش شانس

سینماپرس: مجید کاشی فروشان کارگردان سینما صبح امروز از صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «لوک خوش شانس» و عقد قرارداد با سعید سعدی برای اکران این فیلم در مهر ماه سال ۹۴ خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:‌ آرش زارع نگارش فیلمنامه «لوک خوش شانس» که اقتباسی از داستان هزار و یک شب است را برعهده داشت؛ این اثر به عنوان اولین فیلم وسترن با موضوع کودک و نوجوان تهیه و تولید شده است.  

این کارگردان سینما در مورد بازیگران این فیلم توضیح داد: فتحعلی اویسی، سیاوش خیرابی و قدرت الله ایزدی (آقا رشید) به همراه گروهی از بازیگران اصفهانی در این فیلم به ایفای نقش ‌پرداخته اند.

کاشی فروشان در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این اثر سینمایی نیز گفت: هشت ماه پیش تولید این فیلم سینمایی به طول انجامید و فیلمبرداری بخش های رئال آن طی ۳۷ جلسه در شهرکی سینمایی واقع در اصفهان جلوی دوربین رفت به نحوی که دکورهای این فیلم سینمایی به صورت کاملاً وسترن توسط گروهی از متخصصان داخل و خارج از کشور طراحی شده بود.

این کارگردان سینما در مورد ویژگی این فیلم توضیح داد: فیلم سینمایی «لوک خوش شانس» با پرداخت به شخصیتهای هنری و سیاسی زمان حال و گذشته در ایران و غرب به معضلات اجتماعی پرداخته است و آن‌ها را به شیوهای کاملاً  طنز به تصویر کشیده است.

کاشی‌فروشان تصریح کرد: در این فیلم بسیاری از شخصیتهای کارتونی و کمیک به تصویر کشیده شده اند که به عنوان مثال می توان به  «لورل و هاردی»، «دالتونها»، «پدر خوانده»، «چارچنگولی»، «دزد عروسک ها» و برخی از چهرههای سیاسی نظیر: صدام، بن لادن در گذشته و اوباما در حال اشاره کرده است اما محور اصلی داستان شخصیت «لوک خوش شانس» با بازی سیاوش خیرابی است.

وی ادامه داد: فیلم سینمایی «لوک خوش شانس» فیلم پر هزینه ای بوده است که موقعیت های  طنز آن منطبق بر دیالوگ نیست و بر ساختار  طراحی لباس و شخصیت پردازی های مختلف بنا شده است که فضای شادی را برای مخاطبان از کودک تا بزرگسال فراهم خواهد آورد.

این کارگردان در ادامه یادآور شد: این فیلم در سری اول خود در قالب یک فیلم نود دقیقهای ساخته شده است که تدوین آن را برعهده خودم بود،  ذبیح الله وحید موسیقی آن را ساخت و مرحله اصلاح رنگ نیز: توسط بهروز باقری انجام شد.

به گفته این کارگردان سینما،  قرار بود این فیلم تابستان سال ۹۴ اکران عمومی شود که شرکت نسیم صبا در آن زمان قرار است فیلم دیگری را به اکران عمومی درآورد و طی توافق نهایی صورت گرفته قرار است این فیلم همزمان با بازگشایی مدارس در مهر ماه سال آینده اکران سراسری شود.  

 وی در پایان این گفتگو خاطرنشان کرد: در اولین فرصت قرار است سری دوم فیلم سینمایی «لوک خوش شانس» را بسازیم و سپس برای ساخت یک سریال برای شبکه دوم سیما اقدام خواهیم کرد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

  تهیه کننده: علی اکبر بکتاشیان، نویسنده فیلمنامه : آرش زارع، مدیر فیلمبرداری: یاسر زمانی، طراح گریم: رضا سعیدی، مدیر صدابرداری: حمید اسلامی، مدیریت تولید: حمید محمدی و دستیار کارگردان: رویا مسجدی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.