دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

«آتش مرد» به سینماپرس خبر داد:

شبکه افق و ساخت دو مستند با موضوع «خواب»/ نقش رویاها در تحولات زندگی بشر

مصطفی آتش مرد

سینماپرس: مصطفی آتش‌مرد در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: فیلم جدیدی با عنوان «دویدن در اتاق بسته» را در دست ساخت دارم که در مرحله صداگذاری است. این فیلم به زندگی جوانی شمالی می پردازد که رکورد دویدن بدون توقف را در جهان شکسته است.

آتش‌مرد در ادامه خاطرنشان کرد: این جوان ۳۰ ساعت بدون توقف دویده است اما این رکورد بی نظیرش در هیچ جایی ثبت نشده و طبق ادعایش ۱۰ سال است که نخوابیده است. این جوان بارها به خاطر اتفاقاتی که برایش رخ داده بارها به تلویزیون دعوت شده ولی اتفاق خاصی در عرصه جهانی برایش نیفتاده است.

وی افزود: ما در این فیلم تلاش این جوان برای به دست آوردن شغل و تأمین مخارج زندگی ساده اش را دنبال کرده ایم و این که آیا این شخص می تواند در آینده شغلی به دست آورد و مخارج زندگی اش را تأمین کند.

این کارگردان در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و گفت: نویسندگی و کارگردانی این اثر را خودم بر عهده داشتم و علی کاظمی به عنوان تصویربردار، پیام رفیعی به عنوان تدوینگر و مهدی مطهر به عنوان تهیه کننده با من همکاری کردند.

آتش‌مرد خاطرنشان کرد: این مستند به سفارش «خانه مستند» ساخته شده است که قرار است از شبکه افق پخش گردد.

این کارگردان در ادامه از ساخت مستندی دیگر خبر داد و اظهار داشت: یک مستند دو قسمتی را در دست دارم که به خواب و رویا از لحاظ علمی و اجتماعی می پردازد. در این مستند به پرسش های فراوانی از جمله اینکه چرا می خوابیم، خواب چیست و منشأ رویاها چه چیزی هستند و نقش آن ها در تحولات زندگی مان چیست می پردازیم.

وی افزود: ۳۰ درصد از تصویربرداری این مستند ۵۲ دقیقه ای به پایان رسیده و نام موقت آن «خواب و رویا» است که قرار است از شبکه افق پخش گردد.

آتش‌مرد در ادامه عوامل ساخت این مستند را معرفی کرد و اظهار داشت: سامان مختاری به عنوان تصویربردار، سید محمد میرمحمد به عنوان تدوینگر و مهدی مطهر در مقام تهیه کننده با ما همکاری کردند. این مستند به سفارش «خانه مستند» ساخته می شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.