دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۳

به گفته اصغر توسلی در مصاحبه با ما :

«سلام مامان» عید نوروز از شبکه دو سیما پخش می شود/ ساخت فیلم جدید؛ به محض تأمین بودجه

اصغر توسلی*

سینماپرس: اصغر توسلی کارگردان سینما از پخش تله فیلم «سلام مامان» در ایام نوروز از شبکه دوم سیما خبر داد و گفت: «فرشته های در همین نزدیکی اند» به محض تامین بودجه اوایل سال آینده ساخته می شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: به تازگی مراحل فنی تله فیلم «سلام مامان» را به پایان رسانده ایم و قرار است این تله فیلم در ایام نوروز از شبکه دوم سیما پخش شود.  

کارگردان سریال «دختران» درباره موضوع  فیلم تلویزیونی  «سلام مامان» توضیح داد: این فیلم درباره کودکان است و قصه پسربچه ای ۷ ساله را دنبال می کند که مادرش را از دست داده و با زن جدیدی که وارد خانه شان می شود درگیری های ذهنی و روحی دارد.

وی در ادامه بازیگران این تله فیلم اشاره کرد و افزود: ستاره اسکندری، علیرضا جلالی تبار، رابعه مدنی، بابک الحاقی، صحرا خطیب، مینا جعفرزاده و دو بازیگر خردسال ملیکا پارسا و یزدان عاشوری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

 توسلی به سایر عوامل این فیلم تلویزیونی اشاره کرد و افزود: تهیه کنندگی این فیلم تلویزیونی بر عهده پرویز فارسی جانی است و غلامرضا آزادی (مدیر تصویربرداری)، فرخ فدایی (مدیر صدا برداری)، ندا غفاری (برنامه ریز و دستیار کارگردان)، فرانک شریفیان (طراح صحنه و لباس)، حجت بابایی و مریم خوشحال (طراح و اجرای گریم)، غزل عبدلی (منشی صحنه)، حسین احمدی (تدوین و مشاور کارگردان)، امیرشمس الدین حشمت آزاد و سید مهدی منیری (مدیر تولید)، آریا توسلی (عکاس) و ... هستند.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: همزمان با ساخت تله فیلم «سلام مامان»، فیلمنامه یک تله فیلم دیگر با نام «فرشته ها در همین نزدیکی اند» به نویسندگی آزاده محسنی برای گروه فیلم و سریال شبکه دوم سیما هم تصویب شد که قرار بود آن را بسازیم ولی با تغییر و تحولات مدیران مواجه شدیم و قرار است به محض تامین بودجه اوایل سال آینده تصویربرداری آن در اطراف تهران و شهرک راه آهن انجام شود.

برپایه این گزارش،  اصغر توسلی پیش از این ساخت فیلم و سریال های متعددی از جمله سریال های»روزگار جوانی»، «دختران» و «این یک دادگاه نیست» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.