سه‌شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷

انیمیشنی با حضور امین زندگانی

کاتبی: «در مسیر باران» خردادماه سال آتی آماده نمایش خواهد شد+ تصاویر پشت صحنه

حامد کاتبی

سینماپرس: حامد کاتبی کارگردان انیمیشن در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: ساخت انیمیشنی بلند با عنوان «در مسیر باران» را بر عهده دارم که مراحل پایانی تولید خود را سپری می کند و تا خرداد ماه سال آتی آماده نمایش خواهد شد.

کاتبی خاطرنشان کرد: قصه اصلی این انیمیشن ۹۰ دقیقه ای یک قصه تاریخی دینی است. این فیلم به زندگی فردی در بغداد می پردازد که در زمان خشکسالی این شهر با دوستش که تاجر است تصمیمی می گیرد که قصه در نقاطی مربوط به حضرت امام رضا (ع) می شود.

امین زندگانی در انیمیشن در مسیر باران

وی افزود: تکنیک استفاده شده در این انیمیشن واقع گرایانه است. امین زندگانی، رحیم نوروزی، محمدرضا شیرخوانلو و سایر بازیگران در این فیلم بازی کرده اند. به این معنی که کاراکترها با چهره های این بازیگران ساخته شده و همه کنش های موجود در فیلم را خود بازیگران اجرا کرده اند.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: «در مسیر باران» به سفارش آستان قدس رضوی «موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی» ساخته می شود.

حامد کاتبی در انیمیشن در مسیر باران

کاتبی در ادامه عوامل ساخت این فیلم را معرفی کرد و گفت: علاوه بر کارگردانی، داود طباطبایی نیز به همراه من کارگردانی فنی این اثر را بر عهده دارد و سعید تشکری و مهدی سیم ریز به عنوان نویسنده، مجید میرفخرایی به عنوان طراح صحنه و لباس، رضا عظیمی بخش انیمیت، رضا نیرومند بخش لباس و داینامیک، داود طباطبایی به عنوان نورپرداز، مریم چوپان زاده به عنوان تهیه کننده و ناصر جاهدزاده در مقام تهیه کننده اجرایی با ما همکاری دارند. ضمن اینکه حدود ۸۰ نفر در ساخت این انیمیشن فعالیت می کنند که من تنها سرپرست هر بخش را نام بردم.

وی با اشاره به تلاش برای اکران این فیلم در سینماها اظهار داشت: با توجه به اینکه موضوعات تاریخی و دینی با استقبال کم مواجه می شود نمی دانم که این انیمیشن بتواند استقبال خوبی را به خود جلب کند یا خیر اما «در مسیر باران» با استانداردهای سینما ساخته می شود و قابلیت اکران در سینماها را دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.