چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۱

با حکمی از سوی پیمان جبلی

مدیر جدید شبکه «خبر» منصوب شد

عبدالرضا بوالی

سینماپرس: پیمان جبلی معاون خبر صدا و سیما در حكمی عبدالرضا بوالی را به سمت مدیر شبكه خبر منصوب كرد.

به گزارش سینماپرس، معاون خبر رسانه ملی در این حكم از رییس جدید شبكه خبر خواسته است همت خود را معطوف مولفه هایی نظیر تقویت ارتباطات زنده خبری در رویداد های مهم ایران و جهان، ارتقا سطح برنامه های گفتگو محور شبكه و عمق بخشی به برنامه های خبری این شبكه كند.

متن حكم معاون خبر صدا و سیما به مدیر جدید شبكه خبر به شرح زیر است:

جناب آقای عبدالرضا بوالی

با توجه به مراتب تعهد و تجربه و توانمندی جنابعالی به موجب این حكم به عنوان مدیر شبكه خبر منصوب می شوید.

نظر به تنوع روز افزون مجاری اطلاع رسانی و رقابت رو به گسترش منابع خبری به منظور تامین آگاهی جامعه و هدایت افكار عمومی ضروری است با توجه به ماموریت و رسالت اصلی شبكه خبر اهتمام ویژه ای در سرعت، دقت، صحت و جامعیت در تولید، پخش و پردازش اخبار در چارچوب اخلاق حرفه ای و مسئولیت در اولویت های ذیل را مدنظر قرار دهید.

- طراحی ساختارهای جدید، نوین و جذاب برنامه ای به منظور ارتقای كمی و كیفی اخبار

- تقویت و تحكیم جایگاه و مرجعیت خبری شبكه به ویژه از طریق افزایش سهم پخش زنده رویدادهای مهم جهان

- سنجش مستمر مخاطبان و ارزیابی پیوسته محتوای تولیدی به منظور تقویت فرآیند بازسازی پیام با هدف ایجاد ضریب نفوذ

- عمق بخشی به برنامه های خبری و تقویت رویكرد كارشناسی و عالمانه در تحلیل‌ها

- ساماندهی و استانداردسازی شیوه های تولید اخبار، گزارش ها و گفتگوی خبری و ارتقا كیفی برنامه های در ساختار های مختلف و متنوع

- توجه ویژه به نیروی انسانی متعهد و حرفه ای به عنوان سرمایه اصلی شبكه و كیفی سازی برآیند جذب نیرو؛ توجه بیش از پیش به شیوه‌های روزآمد اطلاع رسانی به منظور حضور موثر در فضای مجازی در رسانه های نوین؛ طراحی فرایند های موثر برای افزایش سهم برنامه های مشاركتی با تاكید بر حفظ معیارها و ضوابط حرفه‌ای.

- با آرزوی توفیق برای جنابعالی از زحمات ارزشمند و تلاش‌های موثر جناب آقای اردشیر زابلی زاده در دروه مدیریت شبكه خبر تشكر و قدردانی می كنم.

پیمان جبلی

معاون خبر رسانه ملی

عبدالرضا بوالی سوابق درازمدت و موثری در خبر و برنامه های سیاسی در رسانه ملی دارد كه از جمله آن ها می توان به سردبیری بخش های خبر ساعت ۱۴ رادیو، ۲۱ تلویزیون و ریاست واحد مركزی خبر اشاره كرد. 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.