یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

کریم لک زاده به سینماپرس خبر داد:

حضور بازیگر فیلم «کیارستمی» بعد از ۸ سال در یک فیلم کوتاه/ «قمارباز»؛ در مرحله صداگذاری

کریم لک زاده

سینماپرس: کریم لک زاده کارگردان فیلم کوتاه در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: فیلم کوتاه «قمارباز» را در دست ساخت دارم که به تازگی تصویربرداری آن به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله صداگذاری است.

لک زاده خاطرنشان کرد: در این فیلم کوتاه بهزاد دورانی پس از ۸ سال مقابل دوربین قرار گرفته و ایفای نقش کرده است. بهزاد دورانی بازیگر فیلم «باد ما را خواهد برد» به کارگردانی عباس کیارستمی است که در سال ۱۳۷۸ ساخته شد و وی پس از آن تنها در یک فیلم بازی کرد.

این کارگردان در ادامه افزود: قصه این فیلم ۲۰ دقیقه ای در روستایی به نام علیمستان روایت می شود که در آن قتلی صورت گرفته و در ادامه فیلم برای باز شدن گره قصه وارد ذهن سه قمارباز می شویم و از واقعیت به دنیای ذهن آن ها می رویم.

وی در ادامه عوامل ساخت این فیلم کوتاه را معرفی کرد: بهزاد دورانی، حامد نجابت و شهباز عباسی از بازیگران این فیلم هستند و رضا رزم طراح صحنه و لباس، پویان رنجبر به عنوان تصویربردار، پویان شعله ور در مقام تدوینگر، ساسان کاوه به عنوان صدابردار، احمد محمد کرمی دستیار کارگردان و مهدی رشیدی به عنوان تهیه کننده در ساخت این فیلم همکاری کردند.

لک زاده در پایان اظهار داشت: اولین و مهمترین حضور این فیلم در جشنواره ها، حضور در جشن خانه سینما و یا جشنواره فیلم کوتاه تهران خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.