جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۱

پای صحبت های یک بازیگر محبوب

دهقان نسب: نوروز ۹۴ با سریال «فوق سری» مهمان مردم می‌شوم/ نمی‌دانم چرا همیشه نقش افسر پلیس را به من پیشنهاد می‌دهند؟

حبیب دهقان نسب

سینماپرس: حبیب دهقان نسب بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر ایران گفت: این روزها مشغول بازی در سریال تلویزیونی «فوق سری» به کارگردانی مهدی فخیم زاده هستم و نوروز ۹۴ با این سریال طنز پلیسی مهمان خانه های مردم خواهم شد.

این بازیگر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در سریال طنز «فوق سری» که پیش از این با عنوان «قورباغه و قناری» در رسانه ها معرفی می شد نقش یک سرهنگ نیروی انتظامی به اسم احمد نادری را بازی می کنم که به کمک همکارش علی نصرالهی که آقای فخیم زاده در آن نقش بازی می کنند در حال مبارزه با یک باند قوی قاچاق مواد مخدر و به خصوص ماده مخدر شیشه هستند. این دو شخصیت علاوه بر همکار بودن سابقه دوستی قدیمی با یکدیگر داشته و حتی رفت و آمدهای خانوادگی نیز دارند که معتقدم وجود چنین فضایی در یک سریال پلیسی که البته با بستری طنز ساخته شده است می تواند در استقبال مخاطبان از این سریال موثر واقع شود.

وی ادامه داد: مهدی فخیم زاده یکی از معدود کارگردانان کاربلدی است که ذائقه مخاطبان خود را به خوبی می شناسد و همیشه با ساخته هایش آن ها را جذب می کند و من مطمئن هستم که سریال «فوق سری» هم با اینکه در ایام نوروز که بسیاری از مردم در مسافرت به سر می برند پخش می شود می تواند با استقبال بسیار گسترده ای از سوی آحاد افراد جامعه به ویژه خانواده ها و جوانان روبرو شود.

بازیگر سریال تلویزیونی «مختارنامه» با تاکید بر اینکه سریال «فوق سری» از تمامی پتانسیل ها برای جذب مخاطب بهره برده است اظهار داشت: مهدی فخیم زاده مانند اغلب کارهایی که تاکنون ساخته است در این سریال نیز در دو نقش مثبت و منفی حضور دارد که خود همین نکته می تواند در جذب مخاطبان این سریال موثر واقع شود از سوی دیگر ریتم کار بسیار خوب است و به هیچ عنوان مخاطب را از خود خسته نخواهد کرد. تمامی این ها به همراه داستان بسیار جذاب و حضور بازیگران صاحب نام سینما و تلویزیون ایران و طنز خوبی که در فیلمنامه این اثر وجود دارد می تواند متضمن درجه اول بودن این سریال باشد.

دهقان نسب در ادامه این گفتگو افزود: قبل از بازی در سریال «فوق سری» در یک سریال دیگر با نام «جاده قدیم» به کارگردانی آقای بهرام بهرامیان حضور داشتم که قرار بود در ماه مبارک رمضان سال جاری پخش شود اما به دلیل عدم اتمام تصویربرداری این امر محقق نشد که احتمالاً و بر اساس شنیده ها در ماه مبارک رمضان سال ۹۴ شاهد پخش آن از یکی از شبکه های سیما خواهیم بود.

بازیگر فیلم سینمایی «سفر به چزابه» ادامه داد: من در این سریال طنز هم مجدداً در نقش یک افسر نیروی انتظامی حضور دارم و هنوز برای خودم مشخص نیست که چرا کارگردانان همیشه بازی در اینگونه نقش ها را به من پیشنهاد می دهند؟

وی در  همین رابطه خاطرنشان کرد: البته خوشبختانه شخصیت هایی که در این سریال ها به معرفی می شوند همگی با هم تفاوت های کاریزماتیک زیادی دارند و از این رو من می توانم هریک از آن ها را به نحوی بازی کنم که شبیه به یکدیگر نباشند. من همیشه در انتخاب فیلمنامه هایی که به دستم می رسد تمامی ظرفیت ها را بررسی می کنم و نمی خواهم خدای ناکرده در نقشی کلیشه شوم که دیگر مخاطب تحمل دیدن مرا در آن نقش و شخصیت نداشته باشد از همین رو همیشه پتانسیل بالای شخصیت ها و اینکه چه مقدار جای کار دارند برای من مهم است.

بازیگر سریال تلویزیونی «ولایت عشق» تاکید کرد: خوشبختانه تا امروز هم همه بازی هایم با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده و مردم مرا در نقش ها پذیرفته اند و هیچوقت از انتخاب های خود نادم و پشیمان نشده ام. به عنوان مثال سریال «پرده نشین» به کارگردانی آقای بهروز شعیبی که چندی قبل پخش شد با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شده بود که این برای من بسیار مهم بود.

دهقان نسب در خاتمه این گفتگو با ابراز ناراحتی از اینکه بازی در سریال های تلویزیونی فرصتی برای حضور او در سینما و تئاتر باقی نگذاشته است اظهار داشت: حضور در مدیوم سینما به دلیل حرفه ای تر بودن شرایط همیشه برایم ارزشمندتر است اما ناخودآگاهانه به سمتی رفته ام که در سال ۹۳ تنها فرصت حضور در تلویزیون برایم فراهم شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.