پنجشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۷

پروانه مرزبان به سینماپرس خبر داد

بهنوش بختیاری، سروش صحت و علیرضا خمسه به فیلم جدید «اژدری» پیوستند

پروانه مرزبان*

سینماپرس: پروانه مرزبان تهیه کننده سینما از پیوستن بهنوش بختیاری، سروش صحت و علیرضا خمسه به فیلم سینمایی «همکلاسی من» به کارگردانی فرزاد اژدری خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: علاوه بر قطعی شدن حضور این سه بازیگر مذاکرات با با بهاره رهنما و چند بازیگر مطرح سینما همچنان ادامه دارد.

تهیه کننده فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» در مورد زمان ساخت این فیلم گفت: شروع فیلمبرداری این اثر منوط به حل مسائل مالی است، اگر مسائل مالی این پروژه سینمایی حل شود، نیمه دوم اسفند ماه این فیلم جلوی دوربین خواهد رفت و اگر نه، بعد از تعطیلات نوروز این فیلم را جلوی دوربین خواهیم برد.  

پروانه مرزبان در پایان این گفتگو  به موضوع این فیلم اشاره کرد و افزود:  «همکلاسی من» درباره دختر بچه‌ای است که اواسط سال تحصیلی وارد مدرسه می‌شود و رفتار عجیب او مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

فرزاد اژدری متولد ۱۳۵۰ مشهد دارای کارشناسی ارشد در رشته سینما از دانشکده سینما تاتر دانشگاه هنر تهران است. وی نویسنده و کارگردان تله فیلم (در دل تاریکی) و سه اثر سینمایی (سلام بر فرشتگان/عملیات مهد کودک/وروجک‌ها) است و همچنین پروانه مرزبان تهیه کننده سینما فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» ساخته صادق صادق دقیقی را در نوبت اکران سینماها دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.