جمعه ۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲

محمد احمدی تهیه کننده سینما:

«روز مبادا» بدون هیچ تغییری در گروه «هنر و تجربه» اکران خواهد شد

محمد احمدی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمد احمدی تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما ازنحوه اکران فیلم سینمایی «روز مبادا» با سینماپرس سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  از آنجایی که این فیلم سینمایی در گروه هنر و تجربه سی و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد قرار است این فیلم در همین گروه به نمایش عمومی درآید.  

تهیه کننده «آزمایشگاه» در ادامه افزود: قرار بود پس از برگزاری فیلم فجر تغییراتی اندکی روی فیلم انجام  شود که در نهایت با برگزاری جلسه ای به این نتیجه رسیدم که فیلم را بدون هیچ تغییری روانه اکران سینما کنیم.   

بنابراین گزارش، در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مادر هوای رفتن کرده و زندگی اش رنگی دیگر گرفته ...اما اهل خانه او را باور نمی کنند.

بازیگران این فیلم عبارتند از: شیرین آقارضا کاشی، ولی الله عزیزخانی، وحید عزیزخانی، مجید عزیزخانی، سمیرا مدنی، فرزانه گرایلی، شانی عزیزخانی، حسین کاکاوند، اعظم دهقان منشادی، بهروز فروغی، فاطمه گرایلی، فرهنگ لرستانی و هدیه تهرانی.

برپایه این گزارش،  محمد احمدی تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری سینما، فیلم سینمایی «جنجال در عروسی» به کارگردانی سید رضا خطیبی سرابی را در نوبت اکران سینماها دارد و قرار است به زودی فیلمبرداری  جدیدترین اثر  محسن عبدالوهاب به نام «به دنیا آمدن» را نیز در اوایل اسفند ماه آغاز کند.

فیلم های «دو ساعت بعد مهرآباد»، «آزمایشگاه»، «لطفاً مزاحم نشوید»، «حریم»، «حقیقت گمشده» و «دو فرشته» در کارنامه محمد احمدی به ثبت رسیده است.

 

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.