سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹

حسن یکتاپناه به سینماپرس خبر داد

«غیر مجاز» هفته اول اسفند جلوی دوربین خواهد رفت/ فیلمی که سه بار تغییر نام داد

حسن یکتاه پناه

سینماپرس: حسن یکتاپناه کارگردان سینما صبح امروز از کلید خوردن جدیدترین اثر سینمایی خود با نام «غیر مجاز» از هفته اول اسفند ماه خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: بعد از انتخاب میلاد کی مرام که یکی از نقش های اصلی را در این فیلم ایفا می کند با یاسمن معاوی، نگار جوکار و آزیتا فیروز بخت برای بازی در  نقش های  اصلی این فیلم سینمایی به توافق رسیدیم و با طی شدن مراحل پیش تولید، از پنجم اسفندماه فیلمبرداری را آغاز می کنیم.

یکتاپناه در ادامه  افزود: «غیر مجاز» مضمونی اجتماعی‌ دارد و نام اولیه آن «پارک ملت» بود که به «گل های وحشی» تغییر نام داد و در نهایت با صدور پروانه ساخت تصمیم گرفتیم نام نهایی این اثر سینمایی را به «غیر مجاز» تغییر دهیم

این کارگردان سینما در ادامه بیان داشت: فیلم سینمایی «غیرمجاز» روایتی ساده و خطی دارد و تماماً با دوربین روی دست فیلمبرداری خواهد شد و همچنین فیلمبرداری بیشتر لوکیشن‌های خارجی این فیلم به صورت شبانه در شهر تهران انجام می‌شود.

وی در پایان این گفتگو به خلاصه داستان این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم داستان «توکا» است که از شهر خود برای یافتن خواستگارش «شایان» به تهران می آید و در جستجوی او با ناملایماتی دور از انتظار مواجه می‌شود و ...

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از:

 تهیه کننده: محمدحسین عامری پویا، سرمایه گذاران: محمدحسین عامری پویا و رضا رخشان، کارگردان: حسن یکتاپناه، نویسنده: محمد سلیمانی، مدیر فیلمبرداری: رضا رخشان، برنامه ریز: نغمه نظری، دستیار اول کارگردان: مهدی مهرابی، طراح صحنه و لباس: علی وطن دوست، مدیر تولید: رضا نوروزی، جانشین تولید: فرزین فرزدنیا، طراح گریم: عباس عباسی و عکاس مهسا طیب طاهر، بازیگران: میلاد کی مرام، یاسم معاوی، نگار جوکار و آزیتا فیروز بخت.

 فیلم سینمایی «جمعه»، «داستان ناتمام» و  «بی‌بی» در کارنامه کارگردانی حسن یکتاه پناه به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.