دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳

با حضور جمعی از هنرمندان و سینماگران

«لامپ صد» برای عبدالله اسکندری بزرگداشت گرفت

بزگداشت عبدالله اسکندری در اکران لامپ 100

سینماپرس: مراسم بزرگداشت "عبدالله اسکندری"، استاد چهره‌پردازی تلویزیون و سینمای ایران و اکران خصوصی فیلم "لامپ صد" ساخته سعید اقاخانی با حضور جمعی از هنرمندان، سینماگران و اهالی رسانه در سینما آفریقا برگزار شد.

به گزارش سینماپرس، اجرای این مراسم بر عهده ی کامران تفتی بود و در ابتدای مراسم فیلمی برای حاضرین پخش شد که چهره هایی همچون ناصر ملک مطیعی، رخشان بنی اعتماد، رضا کیانیان ، محسن تنابنده،حبیب اسماعیلی ، فرشته طائرپور،علیرضا قربانی و مهران مدیری درباره استاد عبدالله اسکندری صبحت کرده بودند و پس از آن«ناصر تقوایی» روی صحنه آمد و درباره  توانایی های ایشان در سینما و خاطراتی که با او داشت سخن گفت.

وی در بخشی از صحبت هایش اظهار داشت :حرف زدن راجع به اسکندری سخت است و آثارش گواه بر توانمندی اش است، ما سینمایی ها او را عبد صدا می کنیم و عبد یکی از مشهورترین اسمها در سینمای ایران است.

تقوایی در بخشی دیگر از صحبت هایش با اشاره به استعداد غریضی ایشان در چهره پردازی گفت:عبدالله اسکندری درک عمیقی از شخصیت هایش در یک اثر دارد و هنگامیکه یک بازیگر با چهره پردازی ایشان جلوی دوربین می رود بازی برایش چندین برابر سهل تر خواهد بود .

در ادامه این مراسم عبدالله اسکندری با تشکر از حضور میهمانان گفت: از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم و امیدوارم از این پس مرسوم شود تا در هر اکران خصوصی از هنرمندان تقدیر کنند و تنها به عشق شماست که من اینجا هستم.

در پایان این مراسم «احسان دلاویز» یکی از  تهیه کنندگان لامپ صد با هدایایی  از عبدالله اسکندری و سعید آقاخانی تقدیر کرد و نمایش فیلم در سالن آغاز شد.

ناصر تقوایی، امین تارخ ، رضا کیانیان، علیرضا شجاع نوری ،حسن پور شیرازی،مهناز افشار ،مهدی صباغ زاده،بهرام دهقانی،علی سرتیپی ، مجید مظفری ،جمشید گرگین، ساره بیات ،نوید محمودی ، مهرداد صدیقیان ، جمشید محمودی،مسعود پاکدل ، مهدی پاکدل ، بهنوش طباطبایی،احمد مهرانفر، حامد کمیلی ،محسن کیایی،حسن مصطفوی،سعید الهی ، سامان مقدم،رضا داوود نژاد، منصور ضابطیان،نیما رییسی، طناز طباطبایی ، اردشیر کاظمی ، شهرام حقیقت دوست ، رحیم نوروزی،امیر دلاوری ، هادی کاظمی، مجید مطلبی،مانی رهنما، ملیکا شریفی نیا ،لیلا بلوکات.روح الله کمانی، علیرضا ابراهیمی، امیر رضا خادم (معاون ورازت ورزش و جوانان ) ، دکتر حمیدرضا عاصفی(مشاور وزیر ارشاد)،عباس انصاری فرد( مدیر عامل سابق باشگاه پرسپولیس) ، دکتر سلطانی فرد( مدیر مرکز مطالعات رسانه ای) و )، دکتر علیرضا جزینی (قائم مقام وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر)،  از حاضرین در این مراسم بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.