یکشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

سعیدی پور مدیر سینما «آزادی» در گفتگو با ما:

مردم خودشان در مقابل سینماها یکدیگر را از فیلم‌هایی که ناراضی بودند منصرف می‌کردند

رضا سعیدی پور*

سینماپرس: رضا سعیدی پور مدیر سینما «آزادی» در گفتگو با سینماپرس اظهار داشت: در طول جشنواره فیلم فجر بارها شاهد بودیم وقتی مردم از دیدن فیلمی ناراضی بودند پس از خروجشان از سالن افراد منتظر در صف را از دیدن فیلم منصرف می کردند و به همین دلیل چند فیلم مطرح در روزهای پایانی با استقبال کمی روبرو شد و برخلاف انتظار حتی برخی سانس ها کمتر از ۵ نفر برای خرید بلیط مراجعه می کردند.

سعیدی پور خاطرنشان کرد: البته با توجه به اینکه قیمت بلیط فیلم ها در سینمای «آزادی» ۹ هزار تومان بود هر کسی که برای دیدن فیلم بلیط می خرید سعی داشت تا پایان فیلم بنشیند تا نهایت استفاده از پولی که هزینه کرده است را ببرد ولی در نهایت مردم خودشان بهتری

وی افزود: البته ذکر این نکته هم ضروریست که در طول برگزاری جشنواره فیلم فجر  اوقاتی هم بود که دو یا سه فیلم در سانس های فوق العاده اکران میشد. تا جایی که گاهی اوقات تا پایان شب ۲ یا ۳ سالن مان مملو از مخاطب بود.

سعیدی پور در ادامه افزود: خوشبختانه امسال تعامل بهتری نسبت به سال گذشته با اصحاب برگزاری جشنواره داشتیم. سال گذشته ما فروش بلیط در گیشه نداشتیم ولی امسال پیش بینی های صحیح باعث شده بود تا مردم بتوانند با ایستادن در صف، بلیط فیلم مورد نظر را تهیه کرده و به دیدن فیلم بنشینند. از نظر من جشنواره امسال دارای انضباط بیشتری نسبت به سال گذشته بود. همچنین به جز یک فیلم هیچ فیلم دیگری جابجا نشد و فیلم ها همانطور که در جدول برنامه ریزی شده بودند اکران شدند.

مدیر سینما «آزادی» در ادامه اظهار داشت: خوشبختانه امسال استقبال از فیلم هایی که روی پرده رفتند خیلی خوب بود و با توجه به اینکه هوا مثل سابق سرد نبود و بارندگی نداشتیم مردم می توانستند ساعت های زیادی در صف بایستند و برای تهیه بلیط صبر کنند. خوشبختانه در سینما آزادی این اتفاق رخ نداد که کسی برای دیدن فیلمی مراجعه کند و ناامید از سینما برود.

وی در پایان افزود: فیلم های جشنواره فجر همه بضاعت سینمای ایران در سال جاری نیستند چرا که آقای رضاداد نیز اعلام کرده اند که چند فیلم گیشه ای مهم به جشنواره نرسیدند و در سال جاری اکران خواهند شد. با توجه به این فیلم ها و حدود ۵ فیلمی که در جشنواره حضور داشتند پیش بینی می کنم که سال آینده نیز همچون سال گذشته در صورت اکران این فیلم ها با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شویم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.