جمعه ۲۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۲:۱۳

در پی دریافت سیمرغ بهترین فیلم «نگاه نو»

لطيفی: به جايزه فكر نمی‌كردم / مطمئن بودم جلیلوند در ساخت«چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت» موفق خواهد شد

محمدحسین لطیفی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمدحسين لطيفي تهيه كننده فيلم «چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت» پس از دريافت جايزه بهترين فيلم در بخش نگاه نو سي و سومين جشنواره فيلم فجر اظهار داشت: زماني كه ساخت فيلم «چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت» را آغاز مي كرديم اصلاً به گرفتن جايزه فكر نمي كرديم و به هيچ وجه من و وحيد جليلوند فيلم را براي جايزه نساختيم.

لطيفي در گفتگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: نكته اي كه در ساخت اين فيلم براي ما از همه چيز اهميت بيشتري داشت خوب ساخته شدن آن بود كه خوشبختانه مردم و منتقدان توانستند با آن ارتباط خوبي برقرار كنند و گرفتن جايزه نيز براي همه ما خوشحال كننده بود.

اين كارگردان سينما در ادامه از همكاري اش با وحيد جليلوند گفت: من پيش از اين در ساخت سريال «قلب يخي» با آقاي جليلوند همكاري داشتم. نگاه و فكر ايشان را خيلي دوست دارم، ايشان تحصيل كرده و خاك خورده سينما هستند، به اين معني كه كارشان را ديروز شروع نكرده اند كه امروز بخواهند كارگرداني كنند.

وي افزود: فكر مي كنم حقشان بود كه فيلمي با كيفيت بسازند و جايزه با اهميتي چون جايزه بهترين فيلم نگاه نو جشنواره فجر را دريافت كنند. وحيد جليلوند مدت مديدي است كه كارگرداني مي كند و فيلم هاي داستاني كوتاه و تلويزيوني ساخته است و من مطمئن بودم كه در ساخت «چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت» نيز به عنوان اولين فيلم سينمايي اش موفق خواهند بود.

كارگردان فيلم سينمايي «روز سوم» در پايان با انتقاد از شكل تنديس سيمرغ اظهار داشت: اميدوارم كه در سال آينده فكر بهتري كنند و شكل جايزه جشنواره را كه سيمرغ نام دارد تغيير دهند.

گفتني است محمدحسين لطيفي پيش از اين ساخت فيلم هاي سينمايي «عينك دودي»، «خوابگاه دختران» و «توفيق اجباري» را در كارنامه خود به عنوان كارگردان داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.