جمعه ۱۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۲

در ششمین نشریه روزانه جشنواره فجر منتشر شد

مباحثه هوشنگ گلمکانی و حمیدرضا صدر درباره فیلم «من دیه گو مارادونا هستم»

نشریه سی و سومین جشنواره فیلم فجر/شماره ششم

سینماپرس: نشریه روزانه روز ششم جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که در محتوای آن مباحثه هوشنگ گلمکانی و حمیدرضا صدر درباره فیلم «من دیه گو مارادونا هستم» منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس در صفحه دوم این نشریه گزارشی از اکران استانی جشنواره به روایت ناصر باکیده آورده شده که عنوان آن «نمایش فیلم های جشنواره در چهار استان» است.

رده بندی آرای تماشاگران تا پایان روز پنجم جشنواره و گزارش تصویری نشست ها به ترتیب در صفحات ۳، ۴ و ۵ منتشر شده است.

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «رخ دیوانه»، «دو»، «اعترافات ذهن خطرناک من» و «بهمن» در صفحات ۶ و ۷ آورده شده و گفتگو با کارگردانان بهرام توکلی، هاتف علیمردانی، مجید اسماعیلی و محسن خانجهانی را در این نشریه روزانه می توان خواند.

مقاله ای با عنوان «مثل یک اغر به خیر در کوه پیمایی صبحگاهی» از امیر پوریا با موضوع اثرات سیمرغ بر کارنامه بازیگران و چند مطالعه دیگر منتشر شده است. در این مقاله نگاهی گذرا به برخی نامزدها و برندگان جوایز دوره های قبل شده است که در آن به نحوه جایزه دادن، تابوهای جشنواره و برخی اتفاقات جالب جشنواره در دوره های قبل پرداخته شده است.  

گفتنی است علی افشار، مارال دوستی و پیمان شوقی شورای سردبیری این نشریه را تشکیل می دهند و علیرضا کاری به عنوان مدیر اجرایی در این نشریه همکاری می کند. این نشریه با عنوان «جشنواره» زیر نظر محمدرسول صادقی به سردبیری جلیل اکبری صحت تهیه می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.