چهارشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۳

بازیگر پیشکسوت سینمای ایران در گفتگو با سینماپرس؛

ارشادی: «بدون مرز» اثری درخشان در سینمای ایران است که می تواند همه مخاطبان را به سوی خود جلب کند

همایون ارشادی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: همایون ارشادی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون ایران گفت: «بدون مرز» یکی از بهترین فیلم های حاضر در جشنواره امسال است که به دلیل مضمون انسانی خود می تواند تمامی مخاطبان را به سوی خود جلب نماید.

این بازیگر در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «بدون مزر» فیلمی بدون دیالوگ بود که با این حال به هیچ وجه خسته کننده نبود و قصه اش جذابیت بالایی داشت. این فیلم در مقایسه با بسیاری از فیلم های پر دیالوگ که اکثر دیالوگ های شان اضافی است قابل قبول تر بود.

بازیگر فیلم سینمایی «درخت گلابی» در ادامه افزود: این فیلم سه زندگی متفاوت را روایت می کند که سه انسان با سه زبان متفاوت در کنار هم در شرایطی خاص زندگی  میکنند و با هم کنار می آیند و در این زندگی حرف ها و مضامین زیبایی از درک انسان ها و زندگی آنها با هم در صلح و آرامش صحبت می کند.

ارشادی خاطرنشان کرد: «بدون مرز» فیلم بسیار ساده ای است که با همه سادگی اش می تواند مضمون مورد نظر خود را ارائه دهد. بازیگران فیلم نیز با وجود اینکه تجربه چندانی نداشتند از نظر من بازی های قابل قبولی ارائه داده بودند.

وی در ادامه با اشاره به موضوع این فیلم افزود: معمولاً فیلم هایی با موضوع «بدون مرز» با استقبال خوبی روبرو نمی شوند و کم بودن دیالوگ در این فیلم ها می توانست مزید بر این علت شود اما ما شاهد بودیم که «بدون مرز» به خوبی توانست با مخاطبان خود ازتباط برقرار کرده و اکثر تماشاگران تا پایان فیلم در سالن ماندند.

همایون ارشادی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امسال در دو فیلم «ماهی سیاه کوچولو» و «ماهی و دریای پرنده» که در بخش نگاه نو و هنر و تجربه حضور دارند بازی کرده ام که هنوز در سالن اصلی برج میلاد اکران نشده اند.

بازیگر فیلم سینمایی «ملکه» در ادامه افزود: آقای مجید اسماعیلی کارگردان فیلم «ماهی سیاه کوچولو» فیلم های کوتاه و تلویزیونی بسیاری ساخته بود و با توجه به این مسئله در همکاری با ایشان به هیچ مشکلی بر نخوردیم و این همکاری به گونه ای بود که به هیچ وجه به اولین تجربه سینمایی کارگردان شبیه نبود.

وی در ادامه این بحث خاطرنشان کرد: علاوه بر کارگردان فیلم که ساخت اولین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد همه عوامل در کار خود تجربه فراوانی داشتند. هنوز فیلم را ندیده ام اما فکر می کنم با استقبال خوبی روبرو شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.