سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۸

در پاسخ به سوال خبرنگار سینماپرس مطرح شد

دفاع ایوبی از «فیلم فجر»در قبال نظرات منفی منتقدان/ فیلم‌های سال آینده فروش خوبی خواهند داشت

حجت الله ایوبی در جمع خبرنگاران

سینماپرس: حجت الله ایوبی در پاسخ به سوأل خبرنگار سینماپرس در حالی از فیلم های سی و سومین جشنواره فیلم فجر دفاع کرد و سال آینده سینما را سالی خوب از لحاظ اقتصادی ارزیابی کرد که بنا به اظهارات برخی منتقدان و اصحاب رسانه فیلم های این دوره از جشنواره نخواهند توانست نظرات مخاطبان را به سوی خود جلب نمایند.

رئیس سازمان سینمایی در حاشیه بازدید از کاخ جشنواره و پس از تماشای فیلم «شکاف» به کارگردانی کیارش اسدی زاده در پاسخ به سوأل خبرنگار سینماپرس که در جمع خبرنگاران عنوان شد اظهار داشت: من از منتقدان و رسانه ها درخواست دارم با احتیاط بیشتری در رابطه با سینما اظهار نظر کنند.

وی افزود: برخی از همین رسانه ها سال گذشته و پس از برگزاری سی و دومین جشنواره فیلم فجر مرتباً اعلام م کردند که سال ۹۳ سال سیاهی برای سینمای ایران خواهد بود این در حالی است که فیلم های اکران شده در سال ۹۳ توانست با استقبال زیادی از سوی مخاطبان روبرو شود.

وی ادامه داد: بنا به آمار ما امسال بیش از ۷۰ درصد افزایش فروش داشتیم و من مطمئن هستم که سال آینده برای سینمای ایران از لحاظ اقتصادی سال بسیار خوبی خواهد بود و آثار سینمایی با فروش موفقی روبرو خواهند بود.

او خاطرنشان ساخت:  ما باید از حواشی به دور باشیم و این را بدانیم که ادامه آرامش به نفع همه اهالی سینما است.

وی گفت: امسال خود سینماگران عامل اصلی حفظ آرامش در سینما بودند و فیلم های بی حاشیه ای ساختند که همین امر مهم باعث وجود آرامش در سینمای ایران شد و من امیدوارم که این آرامش همچنان در سینما ادامه داشته باشد.

این اظهارات در حالی بیان میشود که ظرف سه روز گذشته فیلمهای حاشیه داری چون«خانه دختر»، «بوفالو»، «مرگ ماهی» و...هیچ یک تاکنون مجموعه نظرات اهالی سینما را بخود جلب نکرده و واکنش های منفی به همراه داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.