دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۴

همراه با تهیه کنندگان در کاخ جشنواره

نشاط: «این سیب هم برای تو» فیلمی مخاطب پسند است/ سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را اوایل سال آینده می سازم

محمد نشاط  تهیه کننده در نشست فیلم بی خداحافظ در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: محمد نشاط تهیه کننده سینما از کلید خوردن سریال «پرواز در ارتفاع صفر» در اوایل سال آینده خبر داد و در مورد دیگر اثرش که دیشب در برج میلاد نمایش داده شد گفت: تمام تلاشمان را کردیم تا «این سیب هم برای تو» فیلمی شریف و مخاطب پسند شود و البته از اینکه فیلم در بخش مسابقه حضور ندارد گله ای ندارم.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: اینکه چرا این فیلم سینمایی «این سیب هم برای تو» در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم فجر انتخاب شده است بحث سلیقه ای است و اگر تعداد دیگری از دوستان در هیئت انتخاب حاضر بودند  شاید تعداد دیگری از فیلم ها را انتخاب می کردند.  

تهیه کننده «بی خداحافظی» در ادامه بیان داشت: برای من به عنوان تهیه کننده و سیروس الوند به عنوان کارگردان تنها دیده شدن فیلم مهم است، مردم فیلمهای جشنواره  را می بینند و بعد از ده روز به قضاوت می نشینند و ما از اینکه اثرمان خارج از بخش مسابقه به نمایش در می آید هیچ اعتراضی نداریم.

این تهیه کننده سینما یادآور شد: افرادی همچون مسعود کیمیایی، سیروس الوند،  ناصر تقوایی، داریوش مهرجویی و ...جزء گنجینه‌های سینمایی ایران و تاریخ سینمای ایران هستند و امروز کسانی به تماشای آثار این کارگردان‌ها می‌نشینند و آنها را دوست دارند شاید در زمان ساخته شدن بسیاری از فیلمهای این هنرمندان، هنوز به دنیا هم نیامده بودند.

نشاط گفت: ما تمام تلاشمان را  کرده ایم تا  فیلمی نجیب، شریف و مخاطب پسند برای مردم بسازیم.

بنابراین گزارش، در فیلم سینمایی  «اين سيب هم برای تو» كه يك ملودرام اجتماعی است بازيگرانی چون پژمان بازغی، رعنا آزادی ور، چنگيز جليلوند، پريناز ايزديار و امير علی دانايی به ايفای نقش می پردازند.

فهرست عوامل اصلی اين پروژه عباتند از:

كارگردان: سيروس الوند، نويسندگان: سيروس الوند، نازنين فراهانی، مدير فيلمبرداری: داريوش عياری، صدابردار و صداگذار: بهمن حيدری، طراح صحنه و لباس: نازی پرتو زاده، طراح چهره پردازی: محمد قومی، برنامه ريز: مجيد كرباسيان، دستيار اول كارگردان: علی نشاط، مدير تداركات: امير هوشنگ حسينی، منشی صحنه: شيدا يوسفی، مدير توليد: امير نشاط، تهيه كننده: محمد نشاط و با مشاركت بنياد سينمايی فارابی.

وی در پایان این گفتگو در مورد سایر آثارش گفت: سریالی به نام «پرواز در ارتفاع صفر» در دست ساخت دارم که کارگردانی آن بر عهده ابراهیم شیبانی است و با تغییر و تحولات تلویزیون اوایل سال آینده آن را خواهیم ساخت.

بنابراین گزارش، این مجموعه که با مشارکت نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید می‌شود به روایت زندگی یک خلبان جنگی می‌پردازد که در ابتدای جنگ  متوجه می‌شود نامزدش به بیماری قلبی مبتلاست و او باید بین عشق به وطن و عشق به همسر یکی را انتخاب کند. «پرواز در ارتفاع صفر» در ۷ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به نویسندگی سید ناصر هاشم زاده تولید می‌شود.

فیلم های «رنج و سرمستی»، «بی خداحافظی»، «پرتقال خونی» و ... در کارنامه تهیه کنندگی محمد نشاط به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.