یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷

همراه با هنرمندان در کاخ جشنواره

کمالی نژاد و آمادگی برای بازی در فیلم سینمایی «ثارالله» /«ملک سلیمان» بهترین اثری بود که بازی کردم

علیرضا کمالی نژاد

سینماپرس: علی رضا کمالی نژاد بازیگر سینما که صبح امروز در مرکز همایشهای برج میلاد به سر می برد از فیلم سینمایی «ملک سلیمان» به عنوان بهترین اثر سینمایی خود یاد کرد و گفت: به زودی در فیلم سینمایی «ثارالله» به ایفای نقش خواهم پرداخت.

وی به خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیتهای خود اظهار داشت: به تازگی برای فیلم سینمایی «ثارالله» به کارگردانی مجتبی فرآورده قرار داد بسته ام و در حال حاضر مشغول تمرین و دورخوانی به همراه زهیر یاری هستیم.

کمالی نژاد در ادامه افزود: فیلم سینمایی «ثارالله» قرار است طی ۹ ماه فیلمبرداری به مقطعی از حرکت کاروان امام حسین (ع) از مکه به دشت کربلا بپردازد.

  این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در مورد کارهای آماده نمایش خود گفت: فیلم های سینمایی «هاری» به کارگردانی احمد انصاری و «عقاب صحرا» ساخته مهرداد خوشبخت را آماده نمایش دارم.

وی گفت: قرار است در سری دوم سریال «انقلاب زیبا» به کارگردانی بهرنگ توفیقی به ایفای نقش بپردازم.

علی رضا کمالی نژاد در پایان این گفتگو در مورد بهترین آثاری که تاکنون ایفا کرده است توضیح داد: در سینما فیلم سینمایی «ملک سلیمان» را دوست دارم چرا که ساخت این اثر منبعی و مرجعی برای ساخت سایر آثار سینمایی بود.

وی گفت: به زبان دیگر هر کسی قرار است کار تاریخی انجام دهد به این فیلم رجوع داشت و امیدوارم روند فیلم سازی در مورد اولیا و پیامبران ارتقاء و  ادامه داشته باشد و در زمینه سریال هم تله فیلم «دو ماهی»، «شوق پرواز» و سریال «انقلاب زیبا» را دوست دارم چرا که در ان سه اثر متفاوت ظاهر شدم.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.