یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۱

گپی با هنرمندان در «فیلم فجر»

ثقفی: «مردی که اسب شد» نوروز ۹۴ در گروه هنر و تجربه اکران می شود

ثقفی تهیه کننده در نشست خبری فیلم مرگ کسب و کار من است

سینماپرس: علی اکبر ثقفی تهیه کننده سینماعصر امروز در مرکز همایشهای برج میلاد به تشریح فعالیتهای خود پرداخت و گفت: فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» که به نوعی سخت ترین فیلمی بود که ساختیم در گروه هنر و تجربه در نوروز ۹۴ اکران می شود.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: امسال با فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» ساخته امیر حسین ثقفی در جشنواره حضور دارم.  

ثقفی ادامه داد: «مردی که اسب شد» فیلمی در ژانر اجتماعی است که به زبان سینما و تصویر بسیار نزدیک است و باید منتقدان و اهالی رسانه  فیلم را تماشا کنند تا در مورد آن بتواند بیشتر بحث کرد اما تمام تلاشمان جذب مخاطب حداکثری است.

تهیه کننده «مرگ کسب و کار من است» یادآور شد: اگر چه ظاهر فیلم آرام است اما یک نوع خشونت در فیلم نهفته است پس می توانم بگویم سخت ترین فیلمی بود که تا به حال ساخته ایم چرا که این فیلم در ۳ استان مازندران، گیلان و گلستان تولید شد و ۵ ماه بازبینی لوکیشن داشتیم.

وی در بخش دیگری از این گفتگو در مورد زمان اکران «همه چیز برای فروش» نیز گفت: فیلم سینمایی «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر حسین ثقفی که سال گذشته در جشنواره به نمایش درآمد قرار است  از ۲۳ بهمن ماه در گروه فرهنگ به اکران عمومی در آید.

بنابراین گزارش، این فیلم داستان سرنوشت انسان هایی که برای رسیدن به حقشان به اجبار محکوم به عدل هستند را روایت می کند.

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی و جواد عزتی با حضور حبیب رضایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

سایر عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: نویسنده و کارگردان: امیر حسین ثقفی، مدیر فیلمبرداری: علی محمد قاسمی، طراح صحنه و لباس: شراره سروش، مدیر تولید: علیرضا احمدی کیا، مدیر برنامه ریزی: بابک اعطا، طراح چهره‌پردازی و اجرا: محسن دارسنج، صدابردار: محمد حبیبی، دستیار اول کارگردان: کاوه قاسم‌زاده، منشی صحنه: فاطمه ثقفی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر روابط عمومی: بهناز شیربانی، دستیار اول فیلمبردار: بهمن نادیاب، گروه فیلمبرداری: حسین اسدی، محسن زهی، بهروز سیفی، پارسا مجد، مهدی شیردل، دستیاران اول صحنه و لباس: مهدی دیزایی، کیان عدالتخواه، اجرای گریم بانوان: سحر انصاری، دستیارصدابردار: احمد تهمی، فیلمبردار پشت صحنه: سید احمد محمدی، مدیران تدارکات: امیر فراهانیان، حبیب ثقفی، حسین آذربرا، دستیاران تدارکات: اصغر جبار‌زاده، حسین اسماعیلی، سینه موبیل: احمد سعیدی فر، محمد رضا میرزایی‌نژاد، حمل و نقل: الله محمد خسروی، علی اکبر قاسمی، حجت ترابی، علی ارایی، لابراتور: استودیو فیلمساز، سرمایه گذاران: بنیاد سینمایی فارابی-علی اکبر ثقفی، مجری طرح وتهیه کننده: علی اکبر ثقفی.

 وی در ادامه افزود: همچنین فیلم سینمایی «سایه وحشت» با بازی شهاب حسینی که شش سال پیش در ژانر وحشت تولید شد قرار توسط هدایت فیلم به زودی  به اکران عمومی درآید.

ثقفی در مورد چرایی عدم اکران این فیلم توضیح داد: دلیل عدم اکران این فیلم کاملا شخصی است اما خوشبختانه «سايه وحشت» فيلم نويی است که به مسائل و معضلات جامعه می پردازد. يک فيلم گرم درباره مسائل روز جامعه،  مثلا ببينيد که بلوتوث يا يک تلفن تا چه اندازه می تواند شيرازه يک خانواده را به هم بريزد،  این فیلم تمی این گونه دارد.

وی در پایان این گفتگو یادآور شد: اين روزها مشغول اتمام نگارش فيلمنامه ای هستم که هنوز نام نهایی آن انتخاب نشده اما می خواهم خودم کارگردانی اش را انجام دهم و سعی می کنم آن را تا آخر امسال جلوی دوربين ببرم.

ثقفی در مورد اين موضوع این فيلم گفت: تم فيلم جديدم اجتماعي است و پيش توليدش هم آخر امسال و بعد از اتمام سی و سومین جشنواره فیلم فجر انجام خواهد شد.

برپایه این گزارش، علی اکبر ثقفی تا کنون فيلم های  «جان سخت»، «فوتباليست ها»، «مرگ کسب و کار من است» و «همه چيز برای فروش» را در کارنامه تهیه کنندگی خود به ثبت رسانده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.